خوش خبر: ویزای تیم ملی با همکاری خوب سفارت ژاپن دریافت شد

خوش خبر: ویزای تیم ملی با همکاری خوب سفارت ژاپن دریافت شد
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ویزای کلیه بازیکنان، کادر فنی و همراهان تیم ملی والیبال ایران با همکاری مطلوب سفارت ژاپن در تهران برای حضور مسابقات بین قاره ای این کشور دریافت شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر، افزود: عرف معمول برای دریافت ویزا کشور ژاپن از سفارت این کشور در تهران بیش از 12 روز است، اما با همکاری کارمندان ایرانی این سفارت خانه کارهای اداری دریافت ویزا چهار روزه به ثمر نشست و ویزای کاروان والیبال اعزامی ایران دریافت شد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: سفارت ژاپن در ایران با حداقل مدارک مورد نیاز در حداقل زمان ممکن ویزای تیم ملی والیبال را صادر کرد که جا دارد در این جا از زحمات کارکنان ایرانی این سفارتخانه از جمله خانم ها فارسی، ایرانی، کلانتری و قاضی و آقای دریانی در بخش فرهنگی سفارت ژاپن در تهران تشکر و قدرانی کنم.
خوش خبر تاکید کرد: کارکنان این سفارتخانه مانند علاوه بر انجام امور مورد نیاز صدور ویزا تیم اعزامی، برای تیم ملی والیبال ایران در مسابقات بین قاره ای آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.
تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم های روسیه، برزیل، ایالات متحده، ایتالیا و ژاپن از 28 آبان ماه رقابت های بین قاره ای خود در دو شهر ژاپن آغاز می کند.

 

۲۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.