کاراته قهرمانی جهان- اسپانیا؛برق طلای جهان بر سینه "رضا عنایتی" درخشید

کاراته قهرمانی جهان- اسپانیا؛برق طلای جهان بر سینه "رضا عنایتی" درخشید
کومیته کای نوجوان ایران مدال طلای مسابقات جهانی 2013 اسپانیا را با شایستگی از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ در جریان سومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در شهر "گودالاخارا" اسپانیا، امروز (شنبه) "رضا عنایتی" کومیته کای وزن منهای 52 کیلوگرم تیم نوجوانان ایران با برتری برابر تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت.

کومیته کای شایسته ایران با شکست حریفانی از ایتالیا، روسیه، مراکش و سوئد به نیمه نهایی رسید و در این مرحله هم موفق بود تا به دیدار پایانی برسد و برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ترکیه رفت. این نوجوان شایسته تیم کاراته ایران با پیروزی یک بر صفر برابر نماینده ترکیه به مدال طلا دست یافت.

پیش از نیز، "علی بهبود" و "میلاد تیغی" در کومیته رده سنی جوانان به مدال برنز رسیده بودند.

همچنین در وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، "امیررضا میرزایی" ابتدا نماینده سوریه را شکست داد و در دومین مبارزه مغلوب نماینده ایتالیا شد تا کار خود را در جدول شانس مجدد دنبال کند. وی حریفانی از بلاروس و عربستان را در گروه بازنده ها مغلوب کرد اما در دیدار رده بندی و با وجود شایستگی و به کاربردن تکنیک های مختلف با نتیجه یک بر صفر مغلوب نماینده ترکیه شد تا از رسیدن به مدال برنز بازبماند.

در کومیته دختران رده سنی نوجوانان، "مژده قاسمی" در وزن منهای 47 کیلوگرم و همچنین "بهنوش نجفی" و "بهنوش محمدی" در اوزان منهای 59 و به اضافه 59 کیلوگرم کومیته جوانان از رسیدن به مدال بازماندند.

در کومیته رده سنی جوانان پسران نیز "کوشا تیموری" در وزن به اضافه 76 کیلوگرم برروی تاتامی رفت و با 3 برد و یک باخت برابر نماینده میزبان به کار خود پایان داد؛ چراکه کومیته کای اسپانیا راهی به دیدار پایانی پیدا نکرد.
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.