مسابقات انتخابی تیم ملی اهداف پروازی ،مسلم میر محمدی نفر اول تراپ آقایان شد

مسابقات انتخابی تیم ملی اهداف پروازی  ،مسلم میر محمدی نفر اول تراپ آقایان شد
دومین روز از سری سوم مسابقات انتخابی تیم ملی اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان، در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته مل یالمپیک و به نق از سایت فدراسیون تیراندازی، مسابقات اهداف پروازی انتخابی تیم ملی در رشته تراپ در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با حضور تیراندازانی از سراسر کشور برگزار شد.

بنابر این گزارش در مرحله مقدماتی ۶ تیرانداز برتر ” آرین سلیم نیا (۹۲ امتیاز)، صمد خانی ( ۹۸ امتیاز)، فرشید عبدالمحمدی (۹۸ امتیاز)، سید بابک یگانه (۱۰۷ امتیاز)، محمد حسین پرورش نیا (۱۰۷ امتیاز)، مسلم میر محمدی (۱۱۳ امتیاز)” به ترتیب امتیاز راهی فینال شدند، که پس از رقابتی نزدیک  آرین سلیم نیا  و محمد حسین پرورش نیا به عنوان نفرات پنجم و ششم از ادامه رقابت حذف شدند و صمد خانی و فرشید عبدالمحمدی به عنوان نفرات سوم و چهارم برای کسب مدال برنز و مسلم میرمحمدی و سید بابک یگانه به عنوان نفرات اول  و دوم  به رقابت پرداختند.
در ادامه این رقابت در مراحل کسب مدال برنز بین نفرات سوم و چهارم و کسب مدال طلا بین نفرات اول ودوم مسلم میر محمدی از کرمان حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد و  سید بابک یگانه از تهران و صمد خانی از فارس به ترتیب در جایگاه دوم وسوم قرار گرفتند.

 

۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.