رقابت های آزاد وزنه برداری معلولین، قهرمانی آسیا 2013: صلحی پور به نشان برنز دست یافت/ دو نماینده دیگر ایران امروز به مصاف حریفان می روند

رقابت های آزاد وزنه برداری معلولین، قهرمانی آسیا 2013:  صلحی پور به نشان برنز دست یافت/ دو نماینده دیگر ایران امروز به مصاف حریفان می روند
در چارچوب برگزاری چهارمین روز رقابت های آزاد وزنه برداری معلولین، قهرمانی آسیا 2013 سیدحامد صلحی پور، نماینده ایران در دسته 80 کیلوگرم به نشان برنز مسابقات بخش آسیا دست یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین  : وی با مهار وزنه 212 کیلوگرم به نشان برنز مسابقات بخش آسیا دست یافت و ورزشکاری از چین با ثبت رکورد 231 کیلوگرم و نماینده اردن با مهار وزنه 220 کیلوگرم به ترتیب مقام اول و دوم این دسته را بدست آوردند.
در بخش مسابقات آزاد این دسته نیز وزنه بردار چین با رکورد 231 کیلوگرم قهرمان شد و نماینده مصر با ثبت 230 کیلوگرم و اردن با 220 کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم شدند.
سیدحامد صلحی پور در بخش مسابقات آزاد به عنوان چهارم بسنده کرد.
در ادامه رقابت های امروز، آقایان علی صادق زاده و سامان رضی به مصاف حریفان خواهند رفت.
ملی پوشان جانباز و معلول کشورمان تا کنون موفق به کسب 8 نشان رنگارنگ، 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز شده اند.
مسابقات آزاد وزنه برداری قهرمانی آسیا، در دو بخش آسیا و آزاد برگزار شده و توزیع مدال به صورت جداگانه برای هر دو بخش انجام می شود.
این رقابت ها تا 16 آبان ماه با حضور نمایندگانی از اندونزى، چین تایپه، ایتالیا، گابن، قزاقستان، هلند، نیجریه، عمان، گینه، اوکراین، انگلستان، ونزوئلا، مغولستان، مراکش، مصر، نپال، ایران، مالزى، هندوستان، امارات، عراق، لیبى، اردن، مکزیک، چین، ویتنام، استرالیا، قرقیزستان، ژاپن در جریان است.

۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.