با حضور رئیس کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد؛نوزدهمین کنگره بین المللی حقوق ورزشی

با حضور رئیس کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد؛نوزدهمین کنگره بین المللی حقوق ورزشی
نوزدهمین کنگره بین المللی حقوق ورزشی با حضور رئیس کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک کشورمان با موضوع «مشروعیت بین المللی ورزش، حقوق ورزشی و حقوق ورزشی جهانی» در کشور اندونزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این کنگره بین المللی دکتر نادر شکری رئیس کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک و ریاست انجمن علمی حقوق ورزشی ایران که چندین سال است عضویت هیئت رئیسه انجمن جهانی حقوق ورزشی IASL را نیز بر عهده دارند با ارائه مقاله ای با موضوع «شرط بندی در ورزش» و انجام سخنرانی در این کنگره حضور یافتند.
 این کنگره بین المللی که هر ساله با حضور جمعی از متخصص و اساتید بزرگ حقوق ورزشی از سراسر دنیا برگزار می گردد آخرین مطالعات و دستاوردهای علمی در زمینه حقوق ورزشی ارائه می گردد و امسال خوشبختانه با تلاش های بعمل آمده تعداد 4 نفر از اساتید و متخصصین حقوق ورزشی انجمن علمی حقوق ورزشی ایران نیز از کشورمان در این کنگره امکان حضور یافتند.
دکتر نادر شکری رئیس کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک کشورمان  در این خصوص اذعان داشت: در این کنگره، مباحث بسیار جدید حقوق ورزشی از سوی نمایندگان ایران مطرح شد که این نشان از تلاش انجمن علمی حقوق ورزشی ایران در زمینه رشد و توسعه نیروی انسانی متخصص در این زمینه دارد.
وی با اعلام این خبر که در حاشیه کنگره مجمع جهانی انجمن حقوق ورزشی IASL به عضویت در هیئت رئیسه انجمن بین المللی در آمده، اظهار داشت:  ضمن تصویب دستورات جلسه، در تصمیمات آنی انجمن جهانی نیز بطور مؤثر نقش لازم را ایفا نمودم.
وی در پایان تصریح کرد : تلاش های بسیاری در زمینه مطالعات حقوق ورزشی در کشورمان صورت گرفته  و بدیهی است مشکلات فعلی ورزش کشور بخصوص در زمینه ارائه قوانین و مقررات ورزشی به توجه بیشتری به این مطالعات و متخصصین حقوق ورزشی بستگی دارد.
شایان ذکر است؛ نوزدهمین کنگره بین المللی حقوق ورزشی با موضوع «مشروعیت بین المللی ورزش، حقوق ورزشی و حقوق ورزشی جهانی» از 28 لغایت 30 اکتبر 2013 در کشور اندونزی برگزار شد.

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.