شمشیربازی قهرمانی کشور تهران قهرمان رقابت های تیمی اسلحه فلوره مردان شد

شمشیربازی قهرمانی کشور تهران قهرمان رقابت های تیمی اسلحه فلوره مردان شد
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش اسلحه فلوره مردان با برگزاری دیدارهای تیمی و تعیین بهترین های این بخش به پایان رسید. در این بخش از مسابقات تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در چارچوب مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور روز دوشنبه رقابت های تیمی اسلحه فلوره مردان در سالن شهید کلاهدوز برگزار شد. در این بخش از مسابقات که 11 تیم در آن شرکت داشتند، تیم تهران در غلبه بر یزد به عنوان نخست دست یافت.
علیرضا و محمد ادهمی همراه با حامد صیاد قنبری و شهاب شمس تبریزی ترکیب تیم تهران در این مسابقات را تشکیل می دادند. این ترکیب در دیدار فینال با نتیجه 45 بر 27 یزد را شکست داد که حمید نجفی، وحید ذوالفقاری، محمد حسین جعفری و آرش ملک ثابت را در ترکیب خود داشت.
در چارچوب رقابت های تیمی اسلحه فلوره مردان 15 بازی برگزار شد و در پایان پس از تیم های تهران و یزد، دو تیم اصفهان و همدان به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (15 و 16 آبان ماه) با برگزاری رقابت های انفرادی و تیمی اسلحه سابر پیگیری می شود.

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.