افشارزاده: روحانی با انتخاب سجادی به ورزش شخصیت داد/ او بالاترین رأی را دارد

افشارزاده: روحانی با انتخاب سجادی به ورزش شخصیت داد/ او بالاترین رأی را دارد
دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره معرفی سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از اینکه رئیس‌جمهور به ورزش اعتماد کرد مایه مباهات ماست و روحانی با این انتخاب به ورزش شخصیت داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بهرام افشار‌زاده ضمن بیان مطلب فوق درباره حضور نمایندگان غرب آسیا برای بازدید از کیش به دلیل میزبانی مسابقات غرب آسیا افزود : با توجه به اجلاسی که ماه گذشته در مجمع غرب آسیا داشتیم و با موافقت یک سال پیش کمیته ملی المپیک، قول چهارمین دوره برگزاری مسابقات غرب آسیا را در ایران گرفتیم و در این دوره از اجلاس خواستیم اجازه دهند این میزبانی به ایران داده شود. کویت، قطر، سوریه، لبنان و عراق کشورهایی بودند که درخواست میزبانی داده بودند که خوشبختانه به ایران داده شد.
وی ادامه داد: سه نفر از هیئت اجرایی غرب آسیا و یک نفر نماینده شورای المپیک آسیا به ایران آمدند و از کیش بازدید کردند. این بازدید حدود 4 ساعت طول کشید. قرار است این مسابقات در 6 روز از 29 فروردین تا 5 اردیبهشت در کیش برگزار شود. والیبال ساحلی، بسکتبال، اسکواش، تنیس روی میز، تنیس، کاراته، تکواندو و شمشیر‌بازی در بخش بانوان و مردان به جز والیبال ساحلی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین جلسه‌ای با مدیرعامل منطقه آزاد کیش داشتیم. برنامه‌ها ارائه شد و قرار شد پیشنهاداتمان را درباره سالن‌ها و امکانات آماده و به غرب آسیا ارسال کنیم. کیش با توجه به توانایی‌هایی که دارد می‌تواند میزبان این مسابقات باشد. برگزاری این رقابت‌ها باعث می‌شود تا برای بازی‌های آسیایی سال آینده که در کره برگزار می‌شود آماده شویم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا بودجه لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است عنوان کرد: هر نفر باید 50 دلار برای ورود به این مسابقات پرداخت کند. سعی می‌کنیم اسپانسر بگیریم.
افشار‌زاده درباره معرفی نصرالله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: این یکی از کارهای ارزشمند روحانی بود. فردی را معرفی کرد که دارای تمام فاکتور‌های لازم است. سجادی فردی آگاه نسبت به مسائل داخلی و بین‌المللی است. احساسی عمل نمی‌کند. برنامه‌ریز و برنامه‌محور است. به جامعه ورزش تبریک می‌گویم. او بالاترین رای را در مجلس خواهد داشت. با توجه به تفکراتی که دارد می‌داند چگونه عمل کند. تمامی ورزش‌ها را در بعد دانش‌آموزی، دانشگاهی و قهرمانی می‌شناسد.
وی گفت: سجادی سالها در کمیته ملی المپیک به عنوان نایب رئیس، دبیرکل، خزانه‌دار و سرپرست تیم‌های اعزامی فعالیت کرده است. کمتر وزیری را دیده‌ام که برای احراز پست تمام فاکتور‌ها را داشته باشد. رئیس‌جمهور با معرفی سجادی به ورزش کشور شخصیت داد و از اینکه به ورزش اعتماد کرد برای ما مایه مباهات است.

۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.