ایران با اکثریت آرا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی شد

ایران با اکثریت آرا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی شد
در بیست و سومین کنگره جهانی ورزش همگانی که درشهر انس خده کشور هلند برگزار شد ایران با کسب آرای بالا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی (تافیسا) شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، در این کنگره که همزمان با مجمع عمومی تافیسا برگزارشد در خصوص سیاست ها و برنامه های آتی تافیسا طی سالهای 2013 تا 2017 بحث و گفتگو شد، همچنین نمایندگان کشورهای حاضر در مورد نحوه عملکرد خود گزارشاتی را ارائه دادند.

در جریان این کنگره که انتخابات هیات رییسه و رییس تافیسا نیز برگزار شد که جوفوچانگ ازکشور کره جنوبی به عنوان رییس تافیسا انتخاب شد . همچنین در اولین جلسه هیات رییسه جدید که یک روز بعد از انتخابات برگزار شد ولف گانگ بایومن به عنوان دبیرکل تافیسا انتخاب شد.

در این کنگره علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی و محمود صیدانلو مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، که خود عضویت هیات رییسه کنفدراسیون آسیایی ورزش های همگانی را به عهده دارد در سومین روز از کنگره طی جلسه ای با نمایندگان کشورهای آسیایی ونگ یا لک، رییس کنفدراسیون آسیایی برنامه های یکساله آسیا را بررسی، تدوین و تصویب نمودند. علی مجدآرا تقسیم بندی کشورهای آسیایی را پیشنهاد کرد که این موضوع نیز به تصویب اعضاء رسید.

همچنین علی مجدآرا و محمود صیدانلو با نمایندگان کشورهای عضو از جمله اندونزی، عمان، مصر واعضاء هیات رییسه فدراسیون جهانی جلساتی به طور جداگانه برگزار کردند ودر جلسه ای با جوفو چانگ و ولف گانگ بایومن از وی برای حضور و سخنرانی در اولین همایش ملی واکاوی فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ورزش همگانی که مقرر است 18 و 19 آذرماه سالجاری برگزار شود دعوت بعمل آورد .
۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.