مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان؛ حمزه نکوئی قهرمان کامپوند آسیا شد

مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان؛ حمزه نکوئی قهرمان کامپوند آسیا شد
در مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان، حمزه نکوئی کماندار کامپوند مردان ایران قهرمان مسابقات انفرادی شد و تیم میکس کامپوند با حضور کاظم پور و عابدی به نایب قهرمانی مسابقات رسید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان؛ موفقیت ملی پوشان کامپوند ایران در مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان با یک مدال طلا تکمیل شد.
حمزه نکوئی بازیکن کامپوند مردان که در مسابقات کشورهای اسلامی نیز عملکرد خوبی داشت در بازیهای آسیایی از امیر کاظم پور برترین نفر کامپوند مردان در چند سال گذشته نیز جلو زد و به قهرمانی بازیها رسید.
نکوئی در دور اول قرعه استراحت داشت. در دور یک شانزدهم بازیکن اندونزیایی را پشت سر گذاشت و در مرحله یک هشتم با نتیجه 144 بر 137 بازیکن چین تایپه را برد. وی در دور یک چهارم با نتیجه نزدیک 144 بر 143 حریف هندی را شکست داد و در نیمه نهایی با بازیکن دیگری از هند ابتدا 144- 144 مساوی شد اما در دور بعد این بازیکن را هم شکست داد.
نکوئی در دیدار فینال با نتیجه 144 بر 141 ورما آبشیشک را برد و قهرمان کامپوند مردان شد.
اسماعیل عبادی در پایان بازیها نهم و امیر کاظم پور هفدهم شدند.
نایب قهرمانی تیم میکس کامپوند
امیر کاظم پور که در بازیهای انفرادی مانند همیشه عمل نکرد در بازیهای میکس به همراه مینو عابدی تیمهای اندونزی و کره را شکست داده و به فینال رسیدند. این دو بازیکن در دیدار فینال با نتیجه 151 بر 150 بازی را به تیم هند واگذار کرده و مدال نقره میکس را دریافت کردند.
عابدی در بخش انفرادی حریفان هنگ کنگی و هندی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 141 بر 140 از یونگ سو جونگ بازیکن کره ای باخت و حذف شد.
شبنم سرلک و سکینه قاسمپور دو کماندار دیگر کامپوند بانوان در مرحله یک شانزهم با هم روبرو شدند که سرلک این دیدار را با نتیجه 143 بر 140 برد و در دور بعدی از حریف کره ای شکست خورد.
بازیکنان نوجوان اعزامی به چین تایپه نیز به ترتیب در مراحل اولیه دور حذفی از بازیها حذف شدند و تنها دلیار فرهمند موفق شد با شکست حریف بنگلادشی تا دور یک چهارم صعود کند اما در این مرحله با نتیجه 6 بر 2 بازی را به کماندار مالزیایی واگذار کرد و حذف شد. 
 

 

۱۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.