تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به نایب قهرمانان پاراآسیایی

تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به نایب قهرمانان پاراآسیایی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیام های جداگانه ای درخشش ورزشکاران اعزامی در سومین دوره بازیهای پارا آسیایی و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا طی پیامی موفقیت و درخشش ورزشکاران اعزامی به سومین دوره بازیهای پارا آسیایی و کسب عنوان نایب قهرمانی این بازیها در مالزی را تبریک گفت.
در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است: کسب مقام نایب قهرمانی سومین دوره بازیهای پارا آسیایی  توسط کاروان ورزشی کشورمان ، موجب خوشحالی مردم و جامعه ورزش کشور شد.
جوانان سربلند و غرورآفرین کشورمان بار دیگر با افتخار آفرینی خود در بازیهای مهم آسیایی دل ملت عزیزمان را شاد کردند تا بارها و بارها با به اهتزا در آوردن پرچم مقدس ایران عزیز و طنین انداز کردن سرود ملی کشورمان در سالن برگزاری رقابتها نشان دهند به یاری خداوند متعال می‌توانند در هر عرصه‌ای،سربلند و پیروز باشند.
اینجانب از سوی خود و جامعه ورزش کشور این موفقیت‌ها را به مسئولان زحمتکش کمیته ملی پارالمپیک،جانبازان و معلولین،پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان عزیز و ملت بزرگ ایران تبریک  گفته و امیدوارم همواره شاهد استمرار موفقیت‌های جوانان عزیزمان در همه مراحل زندگی باشیم.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی پیامی جداگانه ضمن تبریک موفقیت کاروان ورزش غدیر در سومن دوره بازیها پارا آسیایی اظهارداشت:کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به سومین دوره بازیهای پارا آسیایی با کسب 27 نشان طلا، 13 نقره و 19 برنز نشان داد آینده ای درخشان در انتظار کاروان اعزامی ایران به بازیهای پاراالمپیک و جهانی است که بدون تردید این موفقیت بدست نمی آمد  مگر در سایه الطاف الهی،دعای خیر مردم و سعی و تلاش شبانه روزی مربیان ، قهرمانان  و مسئولان زحمتکش کمیته ملی پارا المپیک.
لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ برای ورزش کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابتها،به تمامی مسئولان کمیته پارا المپیک،ورزش جانبازان و معلولان کشو پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان عزیز خسته نباشید گفته و این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک می گویم.

۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.