دبیر فدراسیون شمشیربازی : در مسابقات جام جهانی به ملی پوشان جوان اسلحه اپه امیدواریم

دبیر فدراسیون شمشیربازی : در مسابقات جام جهانی به ملی پوشان جوان اسلحه اپه امیدواریم
به دنبال میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی جوانان شمشیربازی ، این مسابقات در حالی اواخر آذرماه برگزار می گردد که 32ملی پوش در اسلحه های اپه و سابر مقابل حریفان جهانی خود شمشیر می زنند.
پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات جام جهانی جوانان که ایران میزبانی آن را در این دوره برعهده دارد از سری مسابقات کلاس آ جهانی است که امتیاز بدست آمده در تعیین رنکینگ ملی پوشان این رشته تاثیر دارد .
وی  در پاسخ به تعداد کشورهای شرکت کننده و تاریخ نهایی ثبت نام کشورها ادامه داد: بر اساس قانون فدراسیون جهانی ، شمشیربازان می توانند یک هفته قبل از آغاز رقابت ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند و تعداد آنها در همان تاریخ اعلام خواهد شد .
دبیر فدراسیون شمشیربازی در خصوص  ترکیب نهایی تیم  ملی گفت : هنوز کمیته فنی تصمیم نهایی را نگرفته ولی در مجموع 32 شمشیرباز در هر دو اسلحه حضور خواهند داشت .
وی در ادامه اظهار داشت :  شمشیربازان در حال حاضر درگیر مسابقات قهرمانی کشور هستند که با اتمام آن به اردو دعوت و تا زمان مسلبقات  جام جهانی دراردو خواهند بود.
پیمان فخری در خاتمه با اشاره به نتایج خوب دوره قبل ملی پوشان (کسب مدال طلا توسط فرزاد باهر )افزود ،اگرچه ملی پوشان دوره قبل در این دوره دیگر در رده جوانان نیستند ولی شانس خوبی در اسلحه اپه داریم .

۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.