رقابتهای جهانی مالزی؛ووشو کاران فردا به مصاف رقبای خود می روند

رقابتهای جهانی مالزی؛ووشو کاران فردا به مصاف رقبای خود می روند
نمایندگان ووشو کشورمان در رقابتهای جهانی مالزی بعد از حضور در مراسم قرعه کشی که امروز برگزار می شود از فردا به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، این تیم که شامگاه یکشنبه تهران را به مقصد کوالالامپور مالزی ترک کرد، در هتل ویواتل اسکان یافته است. این تیم جهت حضور در مسابقات جهانی به این کشور عازم شده است. این رقابت ها از نهم تا چهاردهم آبان ماه به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.
 محسن محمدسیفی (65 کیلوگرم)، سجاد عباسی (70)، جواد آقایی (75)، امیر فضلی (80) و حمیدرضا قلی پور (85) نفرات تیم ساندای آقایان و محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی (تیم دوئیلین)، فرشاد عربی و احسان پیغمبری نفرات تیم تالوی آقایان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی هستند. الهه منصوریان (52 کیلوگرم)، مریم هاشمی (70) و شهربانو منصوریان (75) اعضای تیم ساندای بانوان و هانیه رجبی، محبوبه کریمی و مرضیه صفری نفرات تیم تالوی بانوان هستند.
حسین اوجاقی، محمدرضا جعفری (ساندای آقایان)، توحید اسدیان (تالوی آقایان)، پانگ یان (ساندای بانوان) و سمیه میرانی (تالوی بانوان) کادر فنی تیم اعزامی هستند. مراد ملکی نیز سرپرستی تیم را برعهده خواهد داشت.

۸ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.