دانشگاه آزاد اسلامی میزبان سیزدهمین مسابقات بین المللی جودو

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان سیزدهمین مسابقات بین المللی جودو
دانشگاه آزاد اسلامی میزبان سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی جودو یادواره شهدای دانشگاه شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سیزدهمین دوره رقابت های بین مللی جودو جام دانشگاه آزاداسلامی با عنوان یادواره شهدای این دانشگاه با حضور تیم های ایران، سوریه، عراق ، پاکستان، ارمنستان و افغانستان به مدت ۲ روز از تاریخ ۹ تا ۱۰ آبان ماه در تهران برگزار می گردد.
جام بین المللی جودو دانشگاه آزاد اسلامی در حالی برگزار می گردد که تیم دانشجویان این دانشگاه در دوازدهمین دوره رقابت ها توانسته بودند عنوان قهرمانی را در میان ۸ تیم شرکت کننده در رقابت ها به دست بیاورند و  اکنون پس از یکسال این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در سیزدهمین دوره بازی ها به مصاف حریفان می رود.
حسن زاده سرمربی تیم جودو دانشگاه آزاد با ابراز امیدواری نسبت به تکرار عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها به آنا گفت: با توجه به حمایت های کم نظیر به عمل آمده از سوی رییس و معاونت ادره ورزش دانشگاه آزاد اسلامی امید زیادی برای کسب عنوان نخست مسابقات را داریم.
وی افزود: ترکیب تیم جودو دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از جودوکاران برتر رقابت های سراسری دانشجویی می باشد که بعد از شرکت در دیدار های انتخابی و رسیدن به عناوین اول جواز حضور در رقابت های بین المللی جام دانشگاه آزاد را به دست آوردند.
۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.