فیفا: بازیهای جام جهانی نوجوانان وقت اضافه 30 دقیقه ای ندارد

فیفا: بازیهای جام جهانی نوجوانان وقت اضافه 30 دقیقه ای ندارد
بر اساس اعلام کمیته برگزاری جام جهانی نوجوانان، بازیهای جام جهانی نوجوانان که در وقت معمول 90 دقیقه ای به تساوی برسد، وقتاضافه 30 دقیقه ای نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس تصمیم کمیته برگزاری مسابقات و طبق ابلاغ کمیته اجرایی فیفا، بازیهای جام جهانی نوجوانان در مراحل حذفی شامل یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در صورت تساوی در وقت معمول 90 دقیقه ای به ضربات پنالتی کشیده می شود و وقت اضافه نخواهد داشت.
کمیته اجرایی فیفا این تصمیم را پس از بررسی بازیهای جام جهانی نوجوانان قبلی در نظر گرفته و گفته که بازیکنان در سنین زیر17 سال، زمانی که بیش از 90 دقیقه بازی کنند، احتمال دارد با مشکلات جسمی مواجه شوند و به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا بازیها پس از پایان نود دقیقه در صورت تساوی، به وقت اضافه کشیده نشود و به صورت مستقیم دو تیم ضربات پنالتی بزنند.
 پیش از تصویب این قانون، گزینه گل طلایی هم بررسی شده امادر نهایت گزینه ضربات پنالتی رای آورده است. این قانون در جام جهانی جوانان اجرا نشد چرا که در کمیته اجرایی رای نیاورده بود.
۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.