10 مدال طلا، 6 مدال نقره و 4 برنز نتیجه تلاش ورزشکاران جوان کشورمان در دومین روز از بازى هاى پاراآسیایى مالزى

10 مدال طلا، 6 مدال نقره و 4 برنز نتیجه تلاش ورزشکاران جوان کشورمان در دومین روز از بازى هاى پاراآسیایى مالزى
دومین روز از سومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى جوانان در مالزى با درخشش ملى پوشان کشورمان همراه بود.و در جریان رقابت هاى ورزشکاران جوان معلول 28 کشور آسیایى که در کوالالامپور مالزى برگذار مى شود، نمایندگان کشورمان موفق به کسب 10 مدال طلا، 6 مدال نقره و 4 برنز در رشته هاى دوومیدانى معلولین و نابینایان، تنیس روى میز و جودو نابینایان شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت پارالمپیک ؛رضا غلامى تنها نماینده برنز نابینایان کشورمان موفق شد مدال برنز وزن 60- کیلوگرم را به گردن آویزد.
در والیبال نشسته تیم ملى جوانان کشورمان با 2 پیروزى که امروز به دست آورد، به عنوان صدرنشین مرحله رفت معرفى شد. ملی‌پوشان والیبال نشسته صبح امروز ابتدا با نتیجه 3 - صفر (25-19، 25-9 و 25-21) مقابل عراق به پیروزى رسیدند و عصر امروز با پیروزى 3-صفر مقابل میزبان مسابقات مالزى (25-7، 25-11 و 25-8) با 3 برد متوالى صدر نشین شدند. تیم ملى والیبال نشسته جوانان کشورمان فردا در آغاز دور برگشت از ساعت 11 به وقت محلى به مصاف قزاقستان می‌رود و از ساعت 16 مقابل عراق قرار خواهند گرفت.
در رشته گلبال امروز 2 پیروزى و 1 شکست براى دختران و پسران کشورمان به دست آمد.
در گلبال پسران تیم کشورمان با نتیجه 14 بر 4 مقابل مالزى به پیروزى رسید. در گلبال دختران صبح امروز تیم کشورمان 11 بر 1 مالزى را شکست داد و در مسابقه اى که دقایقى قبل به پایان رسید مقابل ژاپن با نتیجه 5-8 نتیجه را واگذار کرد.
در بسکتبال با ویلچر 5 نفره عصر امروز تیم کشورمان با نتیجه 66 بر 32 عراق را مغلوب خود کرد.
و صبح امروز تیم بسکتبال با ویلچر 3 نفره ایران با نتیجه 21-5 مالزى را شکست داد.

2 طلا، 2 نقره و 2 برنز حاصل تلاش تنیس روى میز بازان
حاصل تلاش ملى پوشان جوان تنیس روى میز در نخستین روز مسابقات این رشته 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز بود.
در جریان این رقابت‌ها که با حضور 17 کشور در کوالالامپور مالزى جریان دارد، صادق ناظمى در کلاس 8 پسران مدال طلا را به گردن آویخت. حسین جعفرى مدال نقره گرفت و مهدى هاتفى از کشورمان به همراه ورزشکار اردنى برنز گرفتند.
در مسابقات بانوان و در رقابت‌هاى امروز یک شنبه در کلاس 3 نشسته مریم گیلانى به قهرمانى رسید، مریم علیزاده مدال نقره را به گردن آویخت و اردن سوم شد.
امروز همچنین در مسابقات ایستاده فاطمه محمدى نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافت.
8 مدال طلا، 4 مدال نقره و 1 برنز حاصل تلاش دوومیدانى کاران
8 طلا، 4 نقره و 1 برنز حاصل تلاش دوومیدانى کاران در دومین روز مسابقات پاراآسیایى جوانان بود.
در چارچوب این رقابت‌ها امروز سینا صفرزاده در 200متر، محمد سهرابى در پرتاب دیسک کلاس F55، احسان حسن زاده در پرتاب وزنه کلاس F33، مهدى هاشم زاده در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، هادى کائیدى در دو رشته پرتاب وزنه و پرتاب نیزه و سولماز بازرگان در پرتاب دیسک موفق شدند مدال طلاى این رقابت هارا بدست آورند.
همچنین علیرضا محسنى در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، علیرضا نصیرى در 800 متر نابینایان و مهدى مرادى در 100متر نابینایان مدال نقره را به گردن آویختند. سهیل اشرف پور در 100 متر مدال برنز را بدست آورد.
در مسابقات رشته بوچیا نمایندگان کشورمان موفق به ثبت 5 برد و 4 باخت براى کشورمان شدند.
سومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى جوانان از شنبه 4 آبان ماه در کوالالامپور مالزى آغاز شده است. این رقابت‌ها با حضور 1453 ورزشکار از 28 کشور آسیایى تا 8 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
۶ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.