سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان: غلامی عملکرد خوبی داشت

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان: غلامی عملکرد خوبی داشت
محمد جانب زاده با اشاره به ارزشمند بودن مدال برنز جودوکار ایرانی در پارآسیایی جوانان گفت: ازبکستان اصلی ترین حریف رضا غلامی بود که با قرعه بد در نخستین مسابقه برابرش به میدان آمد و اجازه نداد نماینده ما فینالیست شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان ،سرمربی تیم جودوی ایران در بازی‌های پارآسیایی جوانان درباره عملکرد ملی پوش ایرانی در این بازی‌ها اظهار کرد: رضا غلامی خودش را برای کسب مدال طلای این بازی ها اماده کرده بود اما با قرعه دشواری که داشت به مشکل خورد. حریف ازبکستانی که توانست او را شکست دهد قهرمان شد؛ یعنی نخستین بازی غلامی فینالی زود رس بود که شکست در آن روحیه اش را ضعیف کرد.
محمد جناب زاده افزود: پس از شکست برابر ازبکستان از نظر روحی ضربه خورد و حتی نمی توانست ادامه دهد اما سعی کردیم تا آرام شود و به فکر کسب مدال باشد. خدا را شکر او به مسابقه آمد و توانست حریفانش را شکست دهد. کویت، ویتنام و مغولستان دیگر حریفانش بودند و آنها را شکست داد و به مدال برنز رسید. او خیلی خوب مبارزه کرد و توانست با قدرت پیش برود و در نهایت نیز موفق شد.
او با اشاره قدرت حریفانش بیان کرد: حریفان قدرتمندی در این مسابقات برابر رضا غلامی به میدان آمدند اما او آماده بود. می خواست مدال طلا بگیرد و اینکه در نخستین دیدار برابر اصلی ترین حریف به میدان رفت تحت تاثیر قرار گرفت و کمی به مشکل خورد با این حال خیلی خوب کار کرد و همین که اجازه نداد شکست راه مدال اوری اش را ببندد کار بزرگی است.

رضا غلامی تنها نماینده جودوی ایران در بازی‌های پارآسیایی جوانان بود و کارش را با کسب مدال برنز به پایان رساند.
۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.