/اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی-تایلند/ ذوالقدر: تایلندی ها در خصوص استفاده از هوگوی الکترونیکی چیزی اعلام نکرده اند

/اولین دوره بازیهای آسیایی ورزش های رزمی-تایلند/ ذوالقدر: تایلندی ها در خصوص استفاده از هوگوی الکترونیکی چیزی اعلام نکرده اند
مدیر فنی تیم های ملی تکواندو کشورمان گفت: در خصوص استفاده از هوگوی الکترونیکی در بازی های آسیایی ورزش های رزمی، تایلندی ها تا کنون چیزی اعلام نکرده اند.

غلامحسن ذوالقدر ، مدیر فنی تیم های ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تعویق در بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی هیچ خللی در تمرینات و برنامه ریزی هایمان ایجاد نخواهد کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ملی پوشان تکواندو اعزامی به بازیهای رزمی تایلند در اردوی آماده سازی به سر برده و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند.
وی در خصوص برگزاری تورنمنت بین المللی بلژیک افزود:در این تورنمنت که با حضور کشور های صاحب نامی چون هلند و انگلیس برگزار شد ، قهرمانان جهان  و چهره های ملی پوش از کشور های مختلف حضور داشتند. ما نیز نفرات جوانی را به بلژیک اعزام کردیم  چرا که  فرصت خوبی بود تا ملی پوشان جوان به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و از لحاظ فنی برای حضور در رویدادهای ورزشی آتی از جمله مسابقات جام جهانی آذربایجان به آمادگی کامل برسند.
ذوالقدر در خاتمه تصریح کرد:رقابت های آسیایی نوجوانان برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد که امیدوار هستیم میزبان خوبی برای این دوره از رقابت ها باشیم. 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.