آغاز بیست و هفتمین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه های برتر کشور جام ولایت

آغاز بیست و هفتمین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه های برتر کشور جام ولایت
بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام "ولایت" از امروز یکشنبه پنجم آبان ماه با با برگزاری پنج بازی همزمان در تهران و شهرستانها آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام "ولایت" در سال 1392 با حضور دوازده تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس، باریج اسانس کاشان، بازرگانی جواهری گنبد، نوین کشاورز، پیکان تهران، سایپای البرز،  شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، کاله مازندران، متین ورامین، شهرداری زاهدان و میزان مشهد از پنجم آبان ماه آغاز می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم پیکار می کنند و سپس هشت تیم برتر برای کسب مقام اول تا هشتم در مرحله پلی آف با هم دیدار خواهند کرد.
دور رفت رقابت های امسال با پنج دیدار در فردا یکشنبه آغاز می شود که شهرهای تهران،  ارومیه، کرج، کاشان و تبریز میزبان بازی های هفته نخست هستند.
در یکی از مهمترین بازی های هفته نخست شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران در خانه والیبال مهمان تیم نوین کشاورز هستند که هدایت آن را مسعود آرمات بر عهده دارد.
تیم والیبال پیکان که با 11 دوره قهرمانی، عنوان پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سال جاری را در پرونده کاری خود دارد، از عمکلرد سال گذشته خود که مقام سومی بود،  از نخستین بازی امسال با قدرت به میدان خواهد آمد.
در دیگر بازی این هفته شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در کرج میزبان بازرگانی جواهری گنبد هستند. بازرگانی جواهری گنبد امسال با بای محمد دوجی به عنوان سرمربی تلاش دارد از اعتبار والیبال این منطقه ایران دفاع کند. سایپا تا کنون شش عنوان نایب قهرمانی و یک مدال برنز لیگ برتر را به دست آورده است، اما تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.
در سومین بازی این هفته شهرداری های ارومیه و زاهدان در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند که هدایت تیم میزبان را ابراهیم وطن پرست بر عهده دارد و تیم شهرداری زاهدان که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، با هدایت حمید موحدی به میدان می آید.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان که امسال چند ملی پوش والیبال ایران را نیز جذب کرده است، در چهارمین بازی هفته نخست این رقابت ها در کاشان با هدایت مصطفی کارخانه میزبان میزان مشهد است. نماینده خراسان رضوی امسال نیز به همراه جبار قوچان نژاد به عنوان سرمربی در لیگ برتر والیبال حضور خواهد داشت.
تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی بندرعباس پنجمین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال را در تبریز برگزار می کنند. هدایت تیم شهرداری تبریز را حسین معدنی بر عهده دارد که قهرمانی در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به همراه تیم ملی والیبال ب کشورمان از جدیدترین افتخارات این مربی است. محمدرضا دامغانی نیز سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس است که نخستین بازی از بندرعباس در جنوب ایران به تبریز در شمال غربی کشور برود.

برنامه کامل نخستین هفته لیگ برتر والیبال سال 92 به قرار زیر است: (تمام بازی ها ساعت 17 برگزار می شوند)
تهران، نوین کشاورز تهران – پیکان تهران
کرج، سایپا البرز – بازرگانی جواهری گنبد
ارومیه، شهرداری ارومیه – شهرداری زاهدان
کاشان، باریج اسانس کاشان – میزان مشهد
تبریز، شهرداری تبریز – آلومینویم المهدی بندرعباس

قرار بود در هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران تیم های کاله مازندران و متین ورامین نیز با یکدیگر روبرو شوند که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ این دیدار به 10 آذر موکول شد.

 
۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.