اولین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل اتریش

اولین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل اتریش
اولین تمرین تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل اتریش دیروز در زمین شماره دو ورزشگاه العین امارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این تمرین از ساعت 18 تا 19 دیروز به وقت محلی برگزار شد و طبق رول تمرینات ریکاوری در این تمرین، بازیکنان اصلی که در بازی مقابل اتریش بازی کرده بودند، 30 دقیقه زیر نظر جعفر هوشمند تمرین دویدن، کشش و کارهای هوازی انجام دادند و بازیکنانی که بازی نکرده بودند یک ساعت زیر نظر دوستی مهر، غفاری، عزت اللهی تمرین کردند که در این تمرین مهدوی کیا هم در کنار سایر بازیکنان حضور داشت و پا به پای آنها تمرین کرد. دو دروازه بان دگر تیم ملی هم زیر نظر مهدی حیدری تمرین کردند و دروازه بان اصلی تیم پس از حضور در ریکاوری به تمرینات دروازه بانان ادامه داد.
بازیکنان پس از گرم کردن با توپ، پاسهای بلند و کوتاه به هم دادند و یک در مقابل یک را تمرین کردند و در نیمه زمین، فوتبال دستگرمی را بازی کردند و پس از تمرین آقا وسط، به شوت زنی و تمرین ضربات پنالتی پرداختند تا تمرین به پایان برسد.
در این تمرین یوسف سیدی، بازیکن اردبیلی تیم ملی و زننده گل به اتریش به دلیل آسیب دیدگی مختصری که از ناحیه ساق یا قوزک پا داشت، در زمین تمرین حضور پیدا کرد اما استراحت کرد و مراحل یخ درمانی را زیرنظر پزشکان انجام داد.
در زمین شماره دو باشگاه العین تیم بزرگسالان این باشگاه تمرین کردند و در پایان، تمرین بازیکنان العین به تماشای تمرینات تیم ملی نوجوانان نشستند.

۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.