رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور ؛ مطهره محسنی قهرمان اسلحه فلوره شد

رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور ؛ مطهره محسنی قهرمان اسلحه فلوره شد
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش انفرادی اسلحه فلوره بانوان با قهرمانی مطهره محسنی همراه بود. این شمشیرباز تهرانی در میان 51 بازیکن شرکت کننده به عنوان نخست دست یافت
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور روز شنبه در سالن شهید کلاهدوز تهران آغاز شد. در آغاز این دوره از مسابقات، رقابت های اسلحه فلوره بانوان در بخش انفرادی برگزار شد.
قرار بود رقابت های اسلحه فلوره بانوان با حضور 15 استان برگزار شد اما غیبت اردبیل، تعداد شرکت کنندگان در این بخش را به 14 استان کاهش داد. بر این اساس البرز، تهران، مازندران، خراسان شمالی، گیلان، آذربایجان غربی، یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، توابع تهران، اصفهان و کرمان شرکت کنندگان در رقابت های اسلحه فلوره بانوان بودند.
با حضور این استان ها در مجموع 51 شمشیرباز برگزار کننده رقابت های انفرادی اسلحه فلوره بانوان بودند که طی آن مطهره محسنی از استان تهران به عنوان نخست دست یافت.
در این بخش از مسابقات و در چارچوب رقابت های مرحله مقدماتی و مرحله حذفی به ترتیب 138 و 47 بازی برگزار شد. در پایان این دیدارها نگین کافی از استان یزد دوم شد و عنوان سوم مشترک نیز به الهه قهرمانی و مریم وهابی رسید که به نمایندگی از استان های آذربایجان وتهران در مسابقات شرکت کرده بودند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های تیمی اسلحه فلوره بانوان در سالن شهید کلاهدوز پیگیری می شود.

۵ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.