مهدوی‌کیا: نوجوانان می توانند نیجریه را شکست دهند

مهدوی‌کیا: نوجوانان می توانند نیجریه را شکست دهند
مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی که در امارات حضور دارد درباره پیروزی تیم ملی نوجوانان بر اتریش و دیدار مقابل نیجریه به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدوی کیا در گفت و گو با خبرنگاران گفت: : هدف ایران پیروزی بود وخوشحالم با این برد ایران به مرحله بعدی رفت. تیم ایران در دو مسابقه قبل هم شایسته پیروزی بود.
وی درباره بازی با نیجریه گفت: این درست است که نیجریه تیم بسیار قدرتمندی است اما تیم ما می تواند از نقطه ضعف نیجریه در خط دفاعی استفاده کند و مقابل این تیم به پیروزی برسد. نیجریه تیم بسیار خوبی است که نتایج لازم را هم گرفته و این تیم در خط حمله بسیار قوی است اما بازهم تاکید می کنم که خط دفاع ضعف های زیادی دارد که ما می توانیم از این مساله به خوبی استفاده کنیم. آرژانتین هم تیم بزرگی بود اما نوجوانان کار بزرگی انجام دادند و مدعی قهرمانی رامتوقف کردند.
مهدوی کیا در پایان از حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه بن زاید تشکر کرد و گفت: از هواداران ایرانی که از دوبی و دیگر شهرهای امارات به العین آمدند تشکر کنم. امیداورم در بازی حساس بعدی هم با همین کیفیت حاضر شوند. ضمن اینکه از همه کسانی که برای حمایت از تیم فوتبال نوجوانان پا پیش گذاشته اند، تشکر می کنم.
۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.