مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان ؛ رقابت های بانوان از امروز آغاز می شود

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان ؛ رقابت های بانوان از امروز آغاز می شود
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور از امروز شنبه 4 آبان ماه در بخش بانوان آغاز می شود. در ابتدای این دوره از مسابقات رقابت های اسلحه فلوره برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان و در هر سه اسلحه فلوره، سابر و اپه برگزار می شود..
البته طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون شمشیربازی ابتدا رقابت های بخش بانوان برگزار می شود. این بخش از مسابقات با انجام دیدارهای اسلحه فلوره از امروز آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
عباسعلی فاریابی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون شمشیربازی در مورد تعداد تیم های شرکت کننده در این بخش از مسابقات به روابط عمومی فدراسیون توضیح داد و گفت: البرز، تهران، مازندران، خراسان شمالی، گیلان، آذربایجان غربِی، یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اردبیل، توابع تهران وکرمان 14 تیمی هستند که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
وی تصریح کرد: البته قرار بود همدان هم در مسابقات شرکت داشته باشد اما اعلام آمادگی از طرف این تیم به دستمان نرسید.
فاریابی درمورد تعداد شمشیربازان شرکت کننده در رقابت های اسلحه فلوره بانوان تاکید کرد: در مجموع 56 شمشیرباز در قالب این 14 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. البته تعداد دقیق شمشیربازان و تیم های شرکت کننده در مسابقات روز شنبه وپیش از آغاز رقابت ها مشخص می شود. به هر حال امکان دارد تیمی در مسابقات غیبت داشته باشد اما آنچه مسلم است تیم و فرد جدیدی به این جمع اضافه نخواهد شد.
روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اسلحه فلوره بانوان با برگزاری دیدارهای انفرادی پیگیری می شود. روز دوم این مسابقات هم به دیدارهای تیمی اختصاص دارد.
گفتنی است : مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اسلحه فلوره بانوان از ساعت 9 صبح در سالن شهید کلاهدوز آغاز شد.

۴ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.