در جدول توزیع مدالهای دومین دوره مسابقات کامبت گیمز؛با طلای تکواندو، ایران با 7 پله صعود در جایگاه هفتم قرار گرفت

در جدول توزیع مدالهای دومین دوره مسابقات کامبت گیمز؛با طلای تکواندو، ایران با 7 پله صعود در جایگاه هفتم قرار گرفت
کاروان ورزش ایران با نشان طلای تکواندو با 7 پله صعود در مکان هفتم جدول رده بندی توزیع مدالهای دومین دوره مسابقات کامبت گیمز قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،مسابقات کامبت گیمز در حالی در سن پترز بورگ روسیه در حال پی گیری است که روز گذشته تیم ملی تکواندو کشورمان موفق شد با پنج پیروزی متوالی برابر حریفان مطرح جهانی خود به مقام قهرمانی دست یابد. با مدال طلا ملی پوشان تکواندو، کاروان ورزشی ایران در جای هفتم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در پایان هفتمین روز مسابقات کامبت گیمز، روسیه میزبان بازیها با 33 طلا، 14 نقره و 21 برنز در صدر جدول قرار دارد. فرانسه با 12 طلا، 5 نقره و 5 برنز در جای دوم ایستاد و ژاپن با 11 طلا، 5 نقره و 4 برنز جایگاه سوم را از ان خود دارند.

اوکراین با 3 طلا، 12 نقره و 12 برنز، تایلند با 3 طل، 2 نقره و 2 برنز و ایتالیا با 2 طلا، 7 نقره و 4 برنز و ایران با 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز به ترتیب عناوین چهارم تاهفتم را در اختیار دارند.

لهستان با 2 طلا، یک نقره و 7 برنز، کره جنوبی با 2 طلا، یک نقره و 5 برنز و آذربایجان و کرواسی هر کدام با 2 طلا، یک و 2 برنز در ردیف بعدی جدول رده بندی توزیع مدالهای دومین دوره مسابقات کامبت گیمز قرار دارند.

مسابقات کامبت گیمز هر چهار سال یکبار و با حضور مدال آوران آخرین دوره مسابقات جهانی و قاره ای هر رشته برگزار می شود. از کشورمان 32 ورزشکار در رشته های تکواندو، کاراته، ووشو، ساواته، کیک بوکسینگ، سامبو، موی تای و کشتی با کمربند به این رقابتها دعوت شده اند.
۴ آبان ۱۳۹۲ ۰۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.