پولادگر: جام سفیر محلی برای دوستی ایران و کره جنوبی است

پولادگر: جام سفیر محلی برای دوستی ایران و کره جنوبی است
رییس فدراسیون تکواندوگفت: جام سفیر، محلی برای دوستی هرچه بیشتر فدراسیون های تکواندو ایران و کره جنوبی است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛سیدمحمد پولادگر در نشست خبری جام سفیر اظهارکرد: به دلیل محدودیت های که درهزینه داشتیم امسال جام سفیر را فقط در بخش مردان برگزار کردیم اما سال آینده تلاش می کنیم تا با حمابت های لازم، این رقابت در بخش زنان نیز انجام دهیم.

وی افزود: درسال های پیشین رقابتی تحت عنوان جام دوستی در ایران برگزار می شد که جام سفیر نیز در ادامه همان مسابقات دوستی است.

پولادگر بااشاره به اینکه برگزاری چنین رقابتی در مسیر پیشرفت بیشتر تکواندوی ایران تاثیر گذار است، گفت: در مسابقات جام دوستی جوانان زیادی از تمامی استان های کشور حضور دارند و این پیکار می تواند برای شناخت جوانان با استعداد تاثیر گذار باشد.

وی با تاکید براینکه فدراسیون های تکواندوی ایران و کره جنوبی همکاری خوبی با هم دارند اظهار داشت: در نظر داریم به زودی در راستای تبادل اساتید تکواندو نیز با هم تعامل داشته باشیم.

رییس فدراسیون تکواندوگفت: هم اکنون کار تدریس آکادمیک را در ایران آغاز کرده ایم ولی کره ای ها دراین زمینه از ما جلوتر هستند. می خواهیم به زودی اساتیدی را از این کشور وارد ایران کنیم تا برنامه های خود را با قدرت بیشتری ادامه دهیم. وی افزود: هم اکنون تکواندو دارای دانشگاه شده است و می خواهیم زیر ساخت های آکادمیک را با قدرت دنبال کنیم.

پولادگرادامه داد: ایران و کره جنوبی قدرت های تکواندوی جهان هستند وتعامل بین طرفین، به سود هر دو کشور خواهد بود.

رییس فدراسیون تکواندوی ایران با تشکر ازسفیر کره جنوبی درتهران که میهمان این نشست خبری بود گفت: همواره یاری این سفارتخانه به کمک ما آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جام سفیر در آینده به صورت بین المللی انجام خواهد شد، اظهار داشت: این مساله یکی از برنامه های فدراسیون است که به دنبال عملی شدن آن هستیم.
۴ آبان ۱۳۹۲ ۰۶:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.