سفیر کره جنوبی : تکواندوکاران ایران بهترین های جهان هستند

سفیر کره جنوبی : تکواندوکاران ایران بهترین های جهان هستند
سفیر کره جنوبی در کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه جام سفیر تکواندو در تهران گفت: در ورزش تکواندو، روحیه بالا دارای اهمیت زیادی است که این روحیه در ایرانی ها وجود دارد و همین مساله سبب شده تکواندوکاران شما از بهترین های جهان باشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،سونگ وونگ یوپ با اشاره به اینکه فرهنگ بالا سبب می شود آزادانه زندگی کنید، تصریح کرد: از نظر تاریخی، سرزمین پارس تاریخ غنی در تمام ادوار داشته است و برای ما جای خوشحالی دارد که نقش کوچکی در ترویج این تاریخ و تمدن ایرانی داشته باشیم.

سفیر کره جنوبی در تهران افزود: ایران و کره جنوبی قدرت های این رشته رزمی هستند و ایران می تواند با کمی تلاش بیشتر به قهرمان بلامنازع تمامی ورزش ها تبدیل شود. وی افزود: بنا داریم هر ساله در کشورهای مختلف مسابقات تکواندو جام سفیر را برگزار کنم، اما امروز بسیار خوشحالم که جام سفیر کره جنوبی برای اولین بار در ایران برگزار می شود و کمک می کنیم در سال های آینده این مسابقه ها هر سال به صورت بین المللی در همین زمان انجام شود.

سونگ وونگ در پاسخ به این سوال که با در پیش بودن بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، سفارت کره جنوبی همکاری لازم را با کاروان ورزشی ایران خواهد داشت، گفت: به طور یقین با تکواندوکاران و دیگر ورزشکاران ایران، کمال همکاری را داریم. برای ما افتخار است ورزشکاران شایسته ایرانی در رقابتی که کشورمان میزبان است، حضور داشته باشند.
۴ آبان ۱۳۹۲ ۰۶:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.