قرعه کشی رقابتهای تکواندو کامبت گیمز انجام شد؛آمریکا، ونزوئلا و کره،رقیبان ایران در روسیه

قرعه کشی رقابتهای تکواندو کامبت گیمز انجام شد؛آمریکا، ونزوئلا و کره،رقیبان ایران در روسیه
مراسم قرعه کشی رقابتهای تکواندو دومین دوره بازی های هنرهای رزمی، عصر دیروز در روسیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛دومین دوره رقابتهای هنرهای رزمی از 26 مهرماه الی 5 آبان ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ در حال برگزاری است.

رقابتهای تکواندو این دوره از مسابقات از امروزچهارشنبه یکم آبان ماه در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری می شود که به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات،‌ از تیم های برتر رقابتهای کاپ جهانی 2012 آروبا برای حضور در کامبت گیمز دعوت شد.

مراسم قرعه کشی این مسابقات، عصر روز گذشته سه شنبه 30 مهرماه در سن پطرزبورگ برگزار شد که تیم ملی کشورمان در گروه دوم و بنا بر قرعه صورت گرفته باید به مصاف تکواندوکاران تیم های کره، آمریکا و ونزوئلا برود.

در گروه نخست نیز تیم های روسیه، اسپانیا، دومینکن و ازبکستان حضور خواهند داشت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان ساعت 17:00 عصر امروز به وقت محلی و در نخستین روز مسابقات در اولین بازی با هوگوهای آبی باید به مصاف نمایندگان آمریکا برود.

ساعت 20:30  امشب به وقت محلی تکواندوکاران ونزوئلایی رقیبان تیم ملی کشورمان در دومین بازی خواهند بود.

روز پنج شنبه و در دومین روز مسابقات 6 تکواندوکار کشورمان با هوگوی قرمز و از ساعت 16:30 به وقت محلی باید به مصاف تیم ملی کره بروند.

بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری رقابتها،‌ تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات به صورت تیمی و با استفاده از هوگوهای Kp&p با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در دومین دوره رقابتهای تکواندو کامبت گیمز تیم های شرکت کننده در بخش آقایان و متشکل از 6 و 5 تکواندوکار باید در مجموع و به ترتیب 432 و 360 کیلوگرم باشند.

فدراسیون تکواندوکشورمان، تیم ملی آقایان را با ترکیب (محمد کاظمی، ‌بهنام اسبقی،‌ علیرضا نصر آزادانی،‌ مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و کوروش رجلی) به عنوان تکواندوکار،‌ مرتضی کریمی سرمربی و هادی افشار مربی تیم را به عنوان نمایندگان کشورمان دراین دوره از مسابقات معرفی کرده است.

مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان درباره وضعیت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات گفت: خوشبختانه هر 6 ملی پوش کشورمان از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت ایده آلی به سر می برند که امیدوارم با توجه به این امر شاهد کسب بهترین نتیجه از تیم ملی ایران در این دوره از رقابتها باشیم.

وی افزود: از زمان ورود تکواندوکاران به روسیه و به منظور آشنایی هرچه بیشتر با مکان برگزاری رقابتها، تمرینات سبک نفرات اعزامی در حال پیگیری است.
۱ آبان ۱۳۹۲ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.