سرمربی تیم ملی کاراته:شایسته سالاری فنی سالاری نیست

سرمربی تیم ملی کاراته:شایسته سالاری فنی سالاری نیست
تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان با حداکثر آمادگی راهی مسابقات قهرمانی آسیایی شده و بغیر از عنوان قهرمانی به مقام دیگری فکر نمی کند.

علیرضا سلیمانی ،سرمربی تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به سایت کمیته ملی المپیک گفت؛ ما سفری زود هنگام به کشور ماکائو خواهیم داشته و چند روزی را در این کشور به تمرین خواهیم پرداخت تا در ادامه با آمادگی مطلوبی راهی مسابقات چین شویم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی شایسته های کاراته هستند گفت:شایسته سالاری، فنی سالاری نیست چه بسا ممکن است بازیکنانی فنی تر خارج از تیم ملی باشند بازیکن باید جدا از این مسائل فنی بسیاری از موارد انضباطی و اخلاقی را رعایت کند شایسته سالری معنای وسیعتری را در بر می گیرد و به همین دلیل می بینید که تیم فوق از نفراتی جوان و منضبط برخوردار است.
سلیمانی در خصوص مسابقات گوانگجو تصریح کرد:کاراته روند فعلی خود را برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگجو ادامه خواهد داد تا ضمن حفظ شخصیت تیم ملی و جایگاه ایران در عرصه برون مرزی، به قرار گرفتن بر روی سکو فکر کند و من هم در مسابقات چین به قهرمانی فکر می کنم چون به کار بازیکنان خود اعتقاد دارم.

۲۱ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.