برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور؛ مهلت ثبت نام از تیم های بانوان چهارشنبه تمام می شود

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور؛ مهلت ثبت نام از تیم های بانوان چهارشنبه تمام می شود
چهارشنبه (اول آبان ماه) آخرین مهلت تیم هایی است که متقاضی شرکت در مسابقات قهرمانی کشور بانوان هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تا به امروز و برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مردان و زنان، تیم هایی در هر سه اسلحه اپه، سابر و فلوره اعلام آمادگی کرده اند اما هنوز تعداد شرکت کنندگان در این رقابت ها نهایی نشده است.

بر پایه این گزارش، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور از 4 آبان ماه آغاز شده و تا 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت. طبق برنامه ریزی انجام شده ابتدا مسابقات بخش بانوان پیگیری می شود سپس رقابت های بخش مردان آغاز می شود.

بنا به اعلام عباسعلی فاریابی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شمشیربازی: مهلت ثبت نام از تیم ها برای حضور در بخش بانوان مسابقات قهرمانی کشور چهارشنبه (اول آبان ماه) تمام می شود اما تیم های متقاضی حضور در رقابت های بخش مردان تا 10 آبان ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

طبق برنامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور، این رقابت ها طی روزهای 4 و 5 آبان ماه (اسلحه فلوره بانوان)، 7 و 8 آبان ماه (اسلحه اپه بانوان)، 10 و 11 (اسلحه فلوره بانوان)، 13 و 14 آبان ماه (اسلحه فلوره مردان)، 16 و 17 آبان ماه (اسلحه سابر مردان) و 19 و 20 آبان ماه (اسلحه اپه مردان) پیگیری می شود.

۳۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.