فردا و در خانه تکواندو؛ رقابت 108 تکواندوکار در پیکارهای جام سفیر

فردا و در خانه تکواندو؛ رقابت 108 تکواندوکار در پیکارهای جام سفیر
رقابتهای تکواندو جام سفیر کره، فردا چهارشنبه اول آبان ماه در چهار وزن المپیکی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛یک دوره رقابتهای تکواندو تحت عنوان جام "سفیر کره" و به مناسبت پنجاهمین سالروز روابط دپیلماتیک ایران و کره،‌ فردا چهارشنبه اول آبان ماه در چهار وزن المپیکی و در بخش آقایان و با حضور تکواندوکاران استان های کشور برگزار می شود.

بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته و به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها،‌ حضور 4 تکواندوکار و 3 کادر فنی در قالب یک تیم به عنوان سهمیه هر استان در نظر گرفته شده است که براین اساس،‌ در این دوره از رقابتها، 108 تکواندوکار از 26 هیئت های (فارس،‌گلستان،‌ اصفهان،‌ کرمان،‌ کهگیلویه و بویراحمد،‌ کردستان،‌ تهران،‌ توابع تهران،‌ خراسان شمالی،‌ کیش، آذربایجان شرقی،‌ خراسان رضوی،‌ بوشهر،‌ یزد، مرکزی،‌ اردبیل،‌ کرمانشاه، خوزستان،‌ البرز، مازندران،‌ آذربایجان غربی، گیلان،‌ زنجان،‌ قم،‌ قزوین و همدان) حضور دارند.

زمان پذیرش، ثبت نام،‌ وزن کشی و قرعه کشی تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها،‌ روز سه شنبه 30 آبان ماه در خوابگاه شهدای مکه واقع در خیابان سبلان تهران در نظر گرفته شده است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز از ساعت 16:00 الی 17:00 روز چهارشنبه یکم آبان ماه با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، سفیر کره جنوبی در ایران،‌ مسئولان برگزاری مسابقات،‌ مربیان،‌ سرپرستان و تکواندوکاران شرکت کننده،‌ در خانه تکواندو برگزار می شود.
رقابتهای تکواندو جام سفیر کره در چهار وزن (58- ،‌ 68- ، 80- و 80+ ) کیلوگرم و در چهار شیاپچانگ برگزار می شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دیدارهای هر وزن در یک زمین پیگیری می شود.

۳۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.