دومین دوره رقابتهای کامبت گیمز؛برق طلا بر سینه سعید احمدی درخشید

دومین دوره رقابتهای کامبت گیمز؛برق طلا بر سینه سعید احمدی درخشید
نشان طلای وزن منهای 67 کیلو گرم دومین دوره مسابقات کاراته کامبت گیمز بر سینه سعید احمدی نماینده شایسته کشورمان درخشید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز مسابقات کاراته بازیهای جهانی رشته های مبارزه ای موسوم به کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 36 کشور در شهر سن پترز بورگ روسیه در حال برگزاری است، سعید احمدی نماینده شایسته وزن منهای 67 کیلو گرم کاراته کشورمان با پیروزی مجدد برابر ردون کاسکسو قهرمان افریقا از مراکش به نشان طلا دست یافت و بر سکوی اول ایستاد.
احمدی در شرایطی مدال طلا کامبت گیمز را به گردن آویخت که در نخستین مبارزه خود ابتدا بر همین حریف مراکشی 4 بر صفر فائق آمده بود. او در گام دوم مگدی حنفی، مرد طلایی کاراته جهان در سال 2012 از مصر را هم 4 بر 2 شکست داد تا به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود.

در این مرحله او رودروی دیمتریوس تریانیافیلیس، قهرمان جهان در سال 2010 از یونان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی حساب شده و بدون اینکه امتیازی به این حریف صاحبنامش بدهد، نتیجه را 4 بر صفر به نفع خود پایان ببرد.

نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم کاراته کشورمان در آخرین مبارزه هم 6 امتیاز از کاراته کای مراکشی گرفت و فقط یک امتیاز داد تا با این پیروزی در نهایت بر سکوی اول وزن منهای 67 کیلو گرم این رقابتها بایستد. در این وزن خوزه رامیرز از کلمبیا به مقام سوم رسید.

در ادامه مسابقات کامبت گیمز، فردا و در آخرین روز رقابت های کاراته، "حمیده عباسعلی" در وزن به اضافه 68 کیلو گرم زنان، "علی فداکار" در وزن منهای 84 کیلوگرم و "ذبیح اله پورشیب" در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان به روی تاتامی کامبت گیمز می روند.

"حمیده عباسعلی" با "گرتا ویتلی" نایب قهرمان اروپا در سالهای 2012 و 2013 و دارنده نشان طلای جهان در سال 2010 از ایتالیا، "فاتن آیسا" قهرمان جوانان جهان و قهرمان افریفا از تونس و "سویل صوفیا" قهرمان اقیانوسیه از نیوزیلند همگروه است.
۲۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۶:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.