نمایندگان روسیه و برزیل در فینال والیبال قهرمانی باشگاههای جهان

نمایندگان روسیه و برزیل در فینال والیبال قهرمانی باشگاههای جهان
مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان شب گذشته در شهر بیتیم برزیل به پایان رسید و نمایندگان کشورهای روسیه و برزیل با شکست حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان که از 23 مهرماه آغاز شده است، شب گذشته با برگزاری دو دیدار در مرحله نیمه نهایی ادامه یافت.
در این مرحله کروزیرو برزیل (میزبان) به مصاف بوپی سی ان آرژانتین رفت و با شکست سه بر صفر این تیم جواز حضور در دیدار نهایی را به دست آورد.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ترنتینو ایتالیا قهرمان چهار دوره این رقابت ها سه بر یک مغلوب لوکوموتیو روسیه شد تا نماینده روسیه نیز به دیدار نهایی راه یابد.
مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه  های مردان جهان امروز یکشنبه با دو بازی در شهر بیتیم برگزار می شود تا چهره سه تیم برتر این رقابت ها مشخص شود.
در بازی رده بندی این رقابت ها تیم های تیم یوپی سی ان آرژانیتن و ترنتینو ایتالیا به مصاف یکدیگر می روند و در دیدار نهایی نیز تیم های لوکوموتیو روسیه و کروزیرو برزیل با هم روبرو خواهند شد.
۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.