دومین دوره رقابتهای کامبت گیمز- سن پترزبورگ؛دو پیروزی و یک شکست برای ایران

دومین دوره رقابتهای کامبت گیمز- سن پترزبورگ؛دو پیروزی و یک شکست برای ایران
در نخستین روز از بازیهای هنرهای رزمی در "سن پترزبورگ" روسیه، وحید شهبازی موی تای کار وزن منهای 63 و نیم کیلو گرم و مسعود مینایی در وزن منهای 71 کیلوگرم بر ابر حریفان خود پیروز شدند اما شهرام دالوند در وزن منهای 91 کیلوگرم برابر حریف ترکیه ای خود تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی؛ شهبازی نخستین موی تای کار کشورمان حریف مراکشی خود را شکست داد تا فردا در دور بعدی با رقیبی از تایلند مصاف داشته باشد.
همچنین در ادامه این رقابتها در وزن -71 کیلوگرم "مسعود مینایی" با موی تای کاری از چین نبرد کرد و با برتری مقابل وی ، حریف موی تای کاری از روسیه شد. اما "شهرام دالوند" در وزن -91 کیلوگرم با حریفی از ترکیه روبرو شد و در پایان مقابل این حریف ترک تن به شکست داد.
بر اساس این گزارش ، شهبازی ساعت 19 و سی دقیقه -بوقت محلی فردا ( دوشنبه ) با موی تای کار تایلندی و و مینایی ساعت 19 و 45 دقیقه فردا با حریف از و روسی مبارزه می کنند.
شایان ذکر است دو موی تای کار کشورمان امروز ( یکشنبه ) استراحت می کنند و روز دوشنبه در مرحله دوم با رقبای خود پیکار خواهند کرد.

 

۲۸ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.