البرز گاز کیش صدر نشین هفته اول لیگ برتر تنیس کشور

البرز گاز کیش صدر نشین هفته اول لیگ برتر تنیس کشور
البرز گاز کیش با ۱۸ امتیاز صدر نشین هفته اول دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس کشور ( جام خلیج فارس) شد و تیم های پرسپولیس تهران و گاز تهران جایگاه های دوم وسوم را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس کشور : هفته اول مسابقات لیگ برتر تنیس کشور که به مدت یک هفته با انجام ۶۴ بازی در شهر ارومیه برگزار شد تیمهای البرز گاز کیش با ۱۸ امتیاز ، پرسپولیس تهران با ۱۶ امتیاز ، گاز تهران با ۱۴ امتیاز و تیمهای کوئست ارومیه ، فولاد آلیاژی یزد ، آکادمی تنیس پارسیان و مناطق نفت خیز جنوب هر کدام با دو امتیاز کمتر مقامهای اول تا هفتم جدول رده بندی این دوره از مسابقات را تشکلیل دادند.

همچنین در آخرین روز رقابتهای هفته اول لیگ بر تر تنیس باشگاههای کشور( جام خلیج فارس) با انجام ۳ دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم های  پرسپولیس، کوئیست ارومیه و آکادمی تنیس پارسیان توانستند از سد حریفان خود عبور کنند.

این گزارش حاکی است:  در پایان هفتمین روز این مسابقات پرسپولیس تهران با نتیجه ۲ بر یک گاز تهران را شکست  داد، آکادمی تنیس پارسیان با نتیجه ۳ بر صفر مناطق نفت خیز جنوب را مغلوب کرد و در آخرین بازی کوئیست ارومیه با نتیجه ۲ بر یک فولاد آلیاژی یزد را از پیش رو برداشت.

یاد آور می شود سرداوری و داوری این رقابت ها به ترتیب بر عهده امیرحسین موسوی،سیامک اکبری، محمد رضا چیتگر، کمال داوود پور، حسن لاچیانی و سام صدری بود .

۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.