با حضور 75اسکی باز برای اولین بار؛مسابقات رسمی رول اسکی در مسافت 10 کیلومتر برگزار شد

با حضور 75اسکی باز برای اولین بار؛مسابقات رسمی رول اسکی در مسافت 10 کیلومتر برگزار شد
اولین دوره مسابقات رسمی رول اسکی در مسافت 10 کیلومتر با حضور 75 رول اسکی باز در جاده شمشک به دیزین برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛این رقابتها به مناسبت عید قربان و روز تربیت بدنی ورزش در حالی برگزار شد که قهرمانان اسکی صحرانوردی کشور مسافت 10 کیلومتری شمشک تا دیزین را با رول اسکی پیمودند .
در این رقابت ها ۷۵ ورزشکار که ۴۰ نفرآنان آقایان وبقیه بانوان بودند در دو گروه سنی زیر و بالای ۱۵ سال به صورت جداگانه به رقابت پرداختند.
در نتیجه این رقابتها و در بخش آقایان در گروه سنی زیر ۱۵ سال سید حسین میرهاشمی ، عرفان شمشکی و دانیال قائدی به ترتیب اول تا سوم شدند و در گروه سنی بالای ۱۵ سال سید ستار صید ، یاسین شمشکی و یعقوب کیاشمشکی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش بانوان نیز فتانه رضوانی ، فرزانه رضا سلطانی و گلناز ساوجی به ترتیب مقام های اول تا سوم گروه سنی بالای ۱۵ سال را کسب کردند و در گروه سنی زیر ۱۵ سال فاطمه اسدی ، مژده جعفری و نگار قائدی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
این رقابت ها در بخش آقایان بالای ۱۵ سال به مسافت۱۰ کیلومتر و زیر ۱۵ سال سه کیلو متر برگزار شد و در بخش بانوان بالای ۱۵ سال پنج کیلومتر و زیر ۱۵ سال دو کیلومتر بود.
مسابقات رول اسکی فرصتی خوبی فراهم کرد تا پدیده ها و استعدادهای ورزشی این رشته شناسایی شوند و بتوانیم با برنامه ریزی اساسی آموزش و تمرین و آمادگی بیشتر آنان را برای رقابت های بعدی فراهم کنیم.
مراسم توزیع جوایز این مسابقات با حضور ساوه شمشکی رئیس فدراسیون ، علی عمران سولقانی دبیر فدراسیون و چاپلقی شهردار شمشک و جمعی از علاقمندان به اسکی در گردنه دیزین برگزار شد .
رول اسکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون جهانی اسکی است که همراه با تکنیک اسکی صحرانوردی است و در تابستان برای تداوم تمرینات این رشته به انجام میرسد . رول اسکی دارای 2 چرخ همانند اسکیت است که شرایط اسکی صحرانوردی را فراهم می آورد .
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.