تقدیر و تشکر خاجیریان از میزبانی کشور ایران

تقدیر و تشکر خاجیریان از میزبانی کشور ایران
هاکوپ خاجیریان دبیر کل کنفدراسیون بسکتبال آسیا بعد از اتمام مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی کشور ایران در تهران برگزار گردید طی نامه از میزبانی شایسته فدراسیون بسکتبال ایران قدرانی نمود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛

متن نامه هاکوپ خاجیریان به شرح زیر است:
 جناب آقای محمود مشحون
 ریاست محترم فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران
عزیزترین دوستم:
با هیجان فراوان مایلم مراتب قدرانی و حق شناسی خود را نسبت به فدراسیون بسکتبال ایران و تیم تحت رهبری توانای شما برای میزبانی موفقیت آمیز سومین دوره مسابقات زیر 16 سال آسیا اعلام نمایم.

تهران و ایران یک بار دیگر ثابت کرد که میزبان شایسته ای برای برگزاری رویدادهای فیبا آسیا است به خصوص در این دوره که شاهد شکوفایی ستاره های بیشماری برای آینده بودیم.

نوجوانانی که در این دوره از مسابقات به تهران آمده بودند با مهمان نوازی گرم ایرانیان با خاطراتی بسیار خوش از این مسابقات که تحت رهبری شما برگزار گردید به کشورشان بازگشتند.

من مطمئن هستم شما هم با من هم عقیده اید که این نوجوانان کلید آینده ورزش بسکتبال آسیا را در دست گرفته اند و نشاط آنان در اوایل زندگی حرفه ای آنها ،علاقه آنان را به طور مداوم تضمین می نماید.

به نیابت از فیبا آسیا اجازه می خواهم یکبار دیگر برای تاکید به تعهد خود و ایستادن شانه به شانه برای پشتیبانی از تمام برنامه های توسعه فدراسیون بسکتبال .

همانطور که شما مستحضرید،ایران یکی از مهمترین اعضاء خانواده فیبا آسیا است و موفقیت و توسعه بسکتبال ایران برای بسکتبال آسیا بسیار ضروری است.

بار دیگر از شما سپاس گزارم و برگزاری با کیفیت ، مطلوب و بدون نقص سومین دوره مسابقات زیر 16 سال را به حضرتعالی تبریک عرض می نمایم.

                              
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.