هادی افشار:تمرینات تخصصی تیم را برای ایستادن بر سکو آماده کرد

هادی افشار:تمرینات تخصصی تیم را برای ایستادن بر سکو آماده کرد
هادی افشار گفت: با برنامه ریزی منسجم و استفاده صحیح از زمان برگزاری تمرینات، تیم ملی برای ایستادن بر سکوهای قهرمانی راهی مسابقات هنرهای رزمی می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ،هادی افشار که به عنوان دستیار مرتضی کریمی در مراحل اردو، شرایط آماده سازی تیم ملی اعزامی به بازی های جهانی هنرهای رزمی را فراهم می کند با بیان این مطلب افزود:اردوی آماده سازی ملی پوشان تکواندوکار اعزامی به دومین دوره بازی های جهانی هنرهای رزمی، از مرداد ماه سال جاری با درنظر گرفتن تمرینات فشرده و تخصصی در خانه تکواندو برگزار شد.

وی افزود: تکواندوکاران اعزامی به این دوره از رقابتها، 2 مرحله اردو متفاوت را تجربه کردند که به منظور یکسان سازی سطح آمادگی ملی پوشان با شرایط آب و هوایی مکان برگزاری مسابقات و بنا به تصمیم کادر فنی ، اردویی چند روزه برای تکواندوکاران در اردبیل برگزار شد که خوشبختانه تا حد قابل توجه ای در روند آماده سازی تیم تاثیر داشت.

افشار تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در رقابتهای کامبت گیمز، 29 مهرماه راهی روسیه می شود، در مدت زمان باقی مانده تا اعزام تکواندوکاران، تمرینات در دو بخش قدرتی و سرعتی پیگیری می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته چند جلسه تمرین نیز در مکان برگزاری مسابقات خواهیم داشت.

مربی تیم ملی تکواندو اعزامی به دومین دوره بازی های هنرهای رزمی درباره وضعیت جسمانی علیرضا نصرآزادانی، کورش رجلی و فزراد عبدالهی گفت: این سه تکواندوکار به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بودند که خوشبختانه هم اکنون و با پیگیری منظم تمرینات در سطح آمادگی مطلوبی به سر می برند که امیدوارم در چند روز آینده نیز به آمادگی صددرصد دست یابند.

گفتنی است: دومین دوره رقابتهای جهانی هنرهای رزمی از 26 مهرماه الی 5 آبان ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ برگزار می شود.
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.