7 تیم خارجی در رقابتهای دوچرخه سواری باشگاههای آسیا شرکت می کنند

7 تیم خارجی در رقابتهای دوچرخه سواری باشگاههای آسیا شرکت می کنند
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ایران از اعلام آمادگی هفت تیم خارجی برای حضور در رقابتهای دوچرخه سواری حام باشگاههای آسیا در تهران خبر داد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ؛تیم ها از جمله چین، تایلند، قزاقستان، ازبکستان و مالزی هستند که به همراه چهار تیم داخلی رقابتهای دوچرخه سواری جام باشگاههای آسیا را در تهران برگزار می کنند.
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ایران با اشاره به حضور ۱۰ تیم خارجی در رقابتهای سال گذشته گفت : به دلیل همزمانی رقابتهای کاپ آسیا که هفته قبل در تایلند برگزار شد شمار تیم های خارجی در رقابتهای امسال به هفت تیم کاهش یافته است. و این رقابتها از اول تا سوم آبان برگزار می شود.

خالقی از برگزاری قریب ۹۵ درصد از برنامه های پیش بینی شده تقوم ورزشی سال ۹۲ فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد و اظهار داشت: دو مرحله از لیگ دوچرخه سواری و مسابقات جاده باقی مانده است و با برنامه ریزیهای صورت گرفته در اولین فرصت این رقابت ها برگزار خواهد شد .

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ایران همچنین با اشاره به همکاری وزارت آموزش و پرورش با این فدراسیون برای برگزاری رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور گفت: در صورت برگزاری رقابتهای مقدماتی توسط این وزارت خانه، مسابقات کشوری نوجوانان ماه آینده در نیشابور و رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان نیز در صورت انتخاب میزبانی شایسته پیشکسوتان اوایل آبان برگزار خواهند شد.
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.