والیبال زیر 23 ساله های ایران پنجم جهان شدند

والیبال زیر 23 ساله های ایران پنجم جهان شدند
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با شکست ونزوئلا در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان، عنوان پنجمی این رقابت ها را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان بزریل برای دومین بار به مصاف ونزوئلا رفت و این تیم را مجددا شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 14، 23 بر 21 و 21 بر 17 در برابر ونزوئلا به پیروزی رسیدند تا عنوان پنجم نخستین دوره این رقابت ها را به دست آورند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در دور مقدماتی این رقابت ها موفق به شکست استرالیا، مکزیک و ونزوئلا شد و با توجه به پذیرش شکست در برابر روسیه و صربستان در این مرحله به چهار تیم دوم (تلاش برای عنوان پنجم تا هشتم) مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست تونس ششمی خود را مسجل کرد و برای کسب عنوان پنجم در مرحله نهایی برای دومین بار با ونزوئلا روبرو شد که این تیم را نیز شکست داد تا در نخستین دوره این رقابت ها، عنوان پنجم را به دست آورد.

در دیگر دیدار امروز تیم آرژانتین موفق به شکست سه بر صفر تونس شد تا عنوان هفتم جهان را به دست آورد.

در ادامه این بازی ها تیم های روسیه و بلغارستان برای کسب عنوان سوم و تیم های صربستان و برزیل (میزبان) برای کسب مقام قهرمانی باهم بازی می کنند.
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.