رئیس فدراسیون همگانی:در بازیهای داخل سالن ویتنام بهتر از گذشته نتیجه می گیریم

رئیس فدراسیون همگانی:در بازیهای داخل سالن ویتنام بهتر از گذشته نتیجه می گیریم
تیم ملی بازیهای رایانه ای و هوپ تاکرا بهتر از دور گذشته بازیهای داخل سالن نتیجه می گیرند چرا که هم تعداد رشته ها رایانه ای افزایش یافته هم امتیاز ما در هوپ تاکرا بهتر از گذشته شده.

عزالدین حیدری، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در این دوره از بازیهای داخل سالن  با توجه به افزایش رشته های بازیهای رایانه ای شانس بیشتری برای اعزام نفرات داریم مضاف بر آنکه تیم ملی هوپ تاکرا هم با توجه به جذب یک مربی تایلندی رشد خوبی در عرصه جهانی داشته و توانسته از امتیاز  480 گذشته به 740 فعلی برسد.
وی ادامه داد:فدراسیون همگانی در حال حاضر 26 رشته ورزشی را تحت پوشش خود دارد و توانسته تا بحال این پتانسیل را در برخی رشته ها بوجود بیاورد که  فدراسیون شوند از طرفی در بعد همگانی نیز عملکرد قابل قبولی طی سالهای اخیر داشته و توانسته جمع کثیری از مردم را به ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی علاقه مند کند.
حیدری در پایان تصریح کرد:ارائه برنامه فدراسیون همگانی در اجلاس جهانی آن تعجب دیگر کشورها را برانگیخته است بطوریکه بسیاری از کشورها خواهان بهره مندی از تجربیان ایران در این زمینه شدند.

۱۹ شهریور ۱۳۸۸ ۱۵:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.