تلاش هفت کشور برای شکستن انحصار ایتالیا در باشگاه های جهان

تلاش هفت کشور برای شکستن انحصار ایتالیا در باشگاه های جهان
نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از 23 مهرماه در شهر بیتیم کشور برزیل آغاز می شود و نمایندگان هفت کشور جهان برای شکستن انحصار ایتالیا در این رقابت ها تلاش خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایتالیا پرافتخارترین کشور مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان است که در هشت دوره گذشته این رقابت ها علاوه بر کسب هشت مدال طلا، یک نقره و دو برنز نیز به دست آورده است. در برخی دوره های این مسابقات از ایتالیا دو باشگاه در مسابقات شرکت کردند.
برزیل و لهستان با سه مدال نقره و یک برنز در جایگاه دوم و سوم مدال آوران مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان قرار دارند.
تیم والیبال پیکان تهران از ایران با یک مدال برنز (سال 2010) و یک مقام چهارمی (سال 2009) رتبه ششم مدال آوران این رقابت ها را به خود اختصاص داده است.
نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان با حضور هشت تیم کروزیرو از برزیل (میزبان)، لوکوموتیو از روسیه (قهرمان قاره اروپا)، اسپوتیف سفاکسین از تونس (قهرمان قاره آفریقا)، کاله مازندران از ایران (قهرمان قاره آسیا)، دپوتیرو لارمانا از جمهوری دومینیکن (قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی)، یوپی سی ان از آرژانیتن (قهرمان آمریکایی جنوبی)، ترنتینو از ایتالیا (قهرمان دوره قبل) و پاناسونیک از ژاپن (تیم دعوت شده) برگزار خواهد شد که دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود.


مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان از 23 مهرماه آغاز می شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. گروه بندی دور مقدماتی این رقابت ها به قرار زیر است:
گروه اول: کروزیرو برزیل، لوکوموتیو روسیه، اسپوتیف سفاکسین تونس و دپوتیرو لارمانا جمهوری دومینیکن
گروه دوم: کاله مازندران ایران، یو پی سی ان آرژانیتن، ترنتینو ایتالیا و پاناسونیک ژاپن


دور مقدماتی این رقابت ها به مدت سه روز پیگیری می شود. سپس تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا در این مرحله به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه دهند. تیم های پیروزی برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های بازنده برای مدال برنز در مرحله نهایی با یکدیگر دیدار خواهند داشت.
تیم های سوم دو گروه دور مقدماتی نیز برای جایگاه پنجمی و تیم های چهارم دو گروه برای عنوان هفتمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
۲۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.