در اولین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا ؛قایقرانان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می روند

در اولین روز از مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا ؛قایقرانان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می روند
مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا امروز 21 مهرماه در ازبکستان آغاز خواهد شد و قایقرانان کشورمان در 8 ماده به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ 10 صبح روز گذشته 20 مهرماه جلسه سرپرستان تیمها برگزار شد که در این جلسه قرعه کشی تیمها و لاینها مشخص گردید.
این مسابقات از امروز آغاز خواهد شد که بر این اساس در مرحله مقدماتی از ساعت 10 صبح طاهره حضوری ، مریم کرمی، مهدیس حبیبی و مریم امیدی پارسا در تیم چهارنفره دو پارو با تیمهای قزاقستان، هنگ کنگ، چین و ازبکستان رقابت می نمایند.
از ساعت 10:15 آرمین کرم بین و جواد محمدجعفری در قایق دونفره دو پاروی مردان در گروه اول مرحله مقدماتی با تیمهای چین، هنگ کنگ، کره شمالی، امارات متحده عربی و ازبکستان مسابقه خواهند داد . در گروه دوم نیز قایقرانان قزاقستان، مالزی، عراق، ژاپن و پاکستان حضور دارند.
از ساعت 10:45 بهرام پیری، محمد زارعی، حمیدرضا چوبداری و محمدرستمی در مرحله مقدماتی ماده چهار نفره تک پاروی مردان با کشورهای هند، چین، قزاقستان و ازبکستان رقابت خواهند کرد.
از ساعت 11:00 آستیاژ آزادمهر و الیکا افشاری در گروه یک مرحله مقدماتی ماده دونفره تک پاروی دختران با تیمهای ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه به رقابت خواهند پرداخت و در گروه 2 این ماده نیز پاروزنان کشورهای کره شمالی، هند و چین حضور دارند.
از ساعت 11:45 مریم کرمی نماینده کشورمان در گروه 2 ماده تک نفره دختران می باشد که به مصاف رقبای خود از کشورهای ژاپن، هند، سریلانکا و هنگ کنگ خواهد رفت. در گروه یک این ماده نیز تیمهای قزاقستان، چین، چین تایپه، ویتنام، ازبکستان و مالزی حضور دارند.
از ساعت 15:30 در گروه 3 مرحله مقدماتی ماده تک نفره مردان محمد حمزه نتاج با ورزشکاران کشورهای عراق، چین، سریلانکا و سنگاپور رقابت خواهد کرد. مسابقات این ماده در 3 گروه برگزار خواهد شد که در گروه یک قایقرانان چین تایپه، پاکستان، ویتنام ، هنگ کنگ و مالزی و در گروه 2 پاروزنان کره شمالی، ازبکستان، ژاپن، هند و قزاقستان مسابقه خواهند داد.
از ساعت 16:00 در مرحله مقدماتی ماده دو نفره دوپارو دختران مهدیس حبیبی و مریم امیدی پارسا از ایران با ملی پوشان کشورهای چین، ژاپن، ازبکستان، هنگ کنگ و قزاقستان به رقابت خواهند پرداخت.
در آخرین مسابقه امروز نیز از ساعت 16:45 در مرحله مقدماتی ماده چهار نفره دوپارو پسران جواد محمد جعفری، آرمین کرم بین، حمیدرضا چوبداری و بهرام پیری با ورزشکاران کشورهای قزاقستان، عراق، ازبکستان، هنگ کنگ و چین مسابقه خواهندداد.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.