تاروردی: قرعه خوبی در برزیل نداشتیم

تاروردی: قرعه خوبی در برزیل نداشتیم
بازیکن قدرتی دریافت کننده تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در پایان بازی ایران و ونزوئلا به انتخاب کمیته برگزاری بازی ها در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفت و گو با خبرنگار سایت FIVB پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حامد تاروردی که به همراه هکتور سالرون از ونزوئلا در این نشست حاضر شده بود از بازسازی روحیه بازیکنان از سوی کادرفنی و مدیر تیم پس از شکست برابر صربستان و روسیه یاد کرد و گفت: کسب مکان پنجم هم برای ما خوب است، این بازی ها پایان جهان نیست. بدیهی است، ما آماده ایم برای بدست آوردن چنین مقامی و می خواهیم حالا که به دیدار پایانی راه پیدا نکرده ایم، حداقل بهترین مقام ممکنه را بدست آوریم.
تاروردی همچنین در گفت و گو با خبرنگار اعزامی از قرعه بد تیم ایران و دو بازی پشت سر هم با روسیه و صربستان گفت و اینکه نبود فاصله ای بین این دو بازی موجب شد تا تیم ایران بدون بیرون آمدن از فضای آن باخت بد، ناکامی دیگری را تجربه کند .
وی افزود: ما در قزاقستان مثل رباط با روس ها بازی کردیم و در برزیل ناخواسته تمرکزمان را از دست دادیم و روس ها با خوش اقبالی از چنگ ما گریختند.
ملی پوش ارومیه ای والیبال با وجود پیروزی در برابر ونزوئلا، گفت: همچنان در افسوس لحظات پایانی ست اول با روسیه هستم که نتوانستیم دو موقعیت ایده آل را تبدیل به امتیاز کنیم .
۲۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.