با حضور مدرس بین المللی از فدراسیون جهانی؛دوره مربیگری ترامپولین در خانه ژیمناستیک تهران آغاز شد

با حضور مدرس بین المللی از فدراسیون جهانی؛دوره مربیگری ترامپولین در خانه ژیمناستیک تهران آغاز شد
با تلاشهای کمیته همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و با دعوت از مدرس جهانی ترامپولین، یک دوره کلاس هفت روزه مربیگری پیشرفته در تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته مکلی المپیک؛دوره فوق که از روز گذشته در خانه ژیمناستیک تهران آغاز و تا روز پنجشنبه 25 مهر ماه ادامه خواهد داشت نیکلای ماکارو مدرس بین المللی فدراسیون جهانی بصورت تئوری و عملی به مدت یک هفته 30 مربی از اقصی نقاط ایران  را تحت آموزش آخرین متدهای این رشته قرار خواهد داد.
جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ابتدای مراسم افتتاحیه برگزاری کلاسهای فوق، ضمن تجلیل از حمایتهای کمیته ملی المپیک و سولیداریتی آن در حمایت از برگزاری چنین دوره های آموزشی ابراز داشت:امیدوارم مربیان عزیزی که از اقصی نقاط کشور در این دوره از کلاسها حضور دارند نهایت بهره برداری لازم را برده و بتوانند به عنوان سفیران فدراسیون، دانش خود را در اختیار جوانان علاقمند به ترامپولین در سرتاسر کشور قرار دهند.
وی ادامه داد:بسیار خورسندم که کمیته ملی المپیک در اولین اقدام خود برای برگزاری این کلاسها الویت را به ژیمناستیک داد و امیدوارم هنر جویان عزیز بتوانند بر اندوخته های خود بیفزایند و از آن در جهت رشد ترامپولین در کشور بهره ببرند.
سپس امیررضا بالزاده، مدیر کمیته همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم  به مدعوین کلاس آموزشی فوق و تقدیر از تلاشهای مسئولان فدراسیون جهت رشد و ارتقای ژیمناستیک در کشور ابراز داشت:کمیته ملی المپیک در ادامه اهداف خود برای ارتقا دانش مربیان کشورمان در رشته های مختلف، ضمن هماهنگی با فدراسین مبنی بر دعوت از مدرس بین المللی فدراسیون جهانی برای ترامپولین انتظار دارد مربیان عزیز حاضر در این دوره بتوانند ضمن بهره مندی از دانش مربیان روز جهان، از آن در جهت ارتقا سطح فنی، دانش آموختگان خود در استان های مربوط به خود بهره ببرند.
در خاتمه نیکلای ماکارو مدرس جهانی ترامپولین ضمن ابراز خوشنودی از سفر به تهران خاطر نشان کرد:جا دارد از پیگیرهای کمیته ملی المپیک و فدراسیون ژیمناستیک ایران مبنی بر حضورم در این کشور تشکر کنم و باید بگویم که ترامپولین یکی از رشته های اصلی ژیمناستیک بوده و از اینکه چنین استقبال و انگیزه ای در میان مربیان ایرانی می بینم بسیار خوشحال هستم.
شایان ذکر است:دوره مربیگری ترامپولین از روز جمعه 19  مهر ماه با حضور 30 مربی در خانه ژیمناستیک تهران واقع در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز و به مدت یک هفته بطول می انجامد که خانم مریم جعفری از کمیته ملی المپیک مسئول بخش برگزاری این دوره می باشد.

۲۰ مهر ۱۳۹۲ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.