بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شدند

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شدند
اردوی تیم ملی تنیس روی میز به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از 20 مهرماه آغاز خواهد شد. به همین منظور از هشت بازیکن دعوت شده تا در این مرحله از اردو شرکت داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز؛ نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، واحد مالمیری، حمیدرضا طاهرخانی، پوریا عمرانی، میعاد لطفی، سروش امیری‌نیا و متین لطف الله نسبی بازیکنانی هستند که به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.

پیش از این قرار بود برگزاری رقابت‌های دسته برتر تعیین کننده بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز باشد اما پس از اینکه این مسابقات طی دو مرحله لغو شد، تصمیم بر این گرفته شد تا با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و بررسی در کمیته فنی، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مشخص شوند. بر همین اساس این هشت بازیکن به این اردو فراخوانده شده‌اند.

از میان هشت بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز، برادران عالمیان همراه با حمیدرضا طاهر خانی و سروش امیری‌نیا برای حضور در پورتور جهانی لهستان (15 تا 19 آبان‌ماه) و آلمان (22 تا 26 آبان‌ماه) معرفی شده‌اند.

اردوی تیم ملی تنیس روی میز از 20 مهرماه به میزبانی اصفهان و زیر نظر ابراهیم علیدخت آغاز می‌شود. این نخستین استارت رسمی تیم ملی تنیس روی میز برای آماده‌سازی حضور در مسابقات قهرمانی جهانی است. این رقابت‌ها اوایل سال آینده به میزبانی کره‌جنوبی و در بخش تیمی برگزار می‌شود.

۱۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.