حامد باقرپور: برای فینالیست شدن باید روسیه را ببریم

حامد باقرپور: برای فینالیست شدن باید روسیه را ببریم
کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران معتقد است اگر چه روس ها در دو فاکتور دفاع و حمله قدرتمند هستند، اما آشنایی تیم ایران با سیستم های نوین والیبال باعث می شود تا شانس تیم ایران برای پیروزی بیشتر از حریف باشد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، حامد باقرپور افزود: ما تاکنون سه بار با روسیه بازی کرده ایم و هر دو تیم نیز همدیگر را بخوبی می شناسند. اگر آنها به دفاع بلند و حمله روی تور خود می نازند ، ما هم به تنوع نوع بازی و موفق بودن در همه فاکتورها و از همه مهم تر کارگروهی خود می نازیم .
وی با اشاره با اهمیت این بازی یادآورشد: این بازی برای فینالیست شدن تیم ایران اهمیت زیادی دارد، چرا برای ما که می خواهیم به عنوان تیم اول گروه دوم بدون برخورد احتمالی با برزیل به دیدار پایانی راه پیدا کنیم ،باید حتما روسیه را ببریم . هر چند در صورت باخت هم همه چیز برای تیم ما به پایان نخواهد رسید و باز هم در بازی با صربستان شانس صعود به عنوان تیم دوم را هنوز داریم .
کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 23 سال در خصوص وضعیت روحی بازیکنان گفت: بازیکنان ایران در بهترین شرایط روحی و روانی بسر می برند. کادرفنی دلسوزی داریم و همه بازیکنان پس از آمدن به برزیل با یکدیگر هم قسم شدیم که برای جبران ناکامی مسابقات جوانان دو سال پیش در ریودوژانیرو این بار با کسب یکی از سکوهای برتر به ایران بر گردیم .  
باقرپور تیم ایران را باهوش تر از حریف خواند و رمز برتری تیم ایران را نیز در مقابله با بازی ماشینی روس ها، آشنایی با سیستم های نوین والیبال امروز دنیا دانست.
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران ساعت 15 و 30 دقیقه امروز سه شنبه در سومین بازی خود در رقابت ها های قهرمانی جهان به مصاف روسیه می روند.
تاریخ درج مطلب: ۱۰:۲۲ ۱۳۹۲/۷/۱۶
۱۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.