عضو تیم ملی ووشو: باید پاسخ اعتماد فدراسیون را در رقابتهای جهانی بدهیم

عضو تیم سه نفره دوئیلین تیم ملی ووشوی ایران گفت :باید پاسخ اعتماد واعتقاد فدراسیون ووشو در مسابقات جهانی کانادا را با کسب مدال بدهیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،محسن احمدی با بیان این مطلب افزود :در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2008ماکائو فدراسیون ووشو تیم سه نفره دوئیلین تالو را برای کسب فقط یک مدال به این رقابتها اعزام کرد وخوشبختانه جواب این اعتماد و ریسک خود را گرفت وتیم ملی دوئیلین برای اولین بار در تاریخ به مدال طلا رسید و حالا هم این اعتماد واعتقاد در رقابتهای جهانی کانادا پابرجاست و مابایدبار دیگر ضمن افتخار آفرینی ،نگرش حرفه ای فدراسیون را بی پاسخ نگذاریم.
احمدی در خصوص سطح آمادگی تیم 3نفره دوئیلین تالو اظهار داشت :ما برای حضور در بازیهای آسیایی هنرهای رزمی تایلند از اول اسفند به اردو آمده ایم و با وجود تعویق پی در پی این مسابقات شرایط آمادگی خود را حفظ کردیم و بارها به اوج هماهنگی رسیدیم .
وی تاکید کرد :خوشبختانه در این مدت حرکات جدید و موزون را مرور کردیم ونسبت به حرکات یکدیگر واجرای فرمهای ترکیبی تسلط کامل یافته ایم و از طرفی از لحاظ بدنی هم شرایط مساعدی داریم وباید این وضعیت را تا شروع مسابقات جهانی حفظ کنیم .
 دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا سال 2008ماکائو در پایان اذعان داشت : به هر حال خیلی به موفقیت تیم دوئیلین خوشبین هستم وبا پشتیبانی همه جانبه فدراسیون ، شایسته است که باکسب خوشرنگ ترین مدال در تورنتو پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز در آوریم.

 

۱۸ شهریور ۱۳۸۸ ۱۷:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.