نایب قهرمانی تیم ملی کمانگیری روی اسب در مسابقات جهانی کره

نایب قهرمانی تیم ملی کمانگیری روی اسب در مسابقات جهانی کره
تیم ملی کمانگیری روی اسب جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهان شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی با کمان، در این رویداد بین المللی که در شهر سوکچو کره جنوبی (مهرماه 1392) برگزار شد،  12 تیم  با 53 ورزشکار از کشورهای ایران، آمریکا، انگلیس، سوئد، لهستان، آلمان، استرلیا، ژاپن، مغولستان، مالزی، چین و کره جنوبی شرکت کرده بودند.
گفتنی است در این مسابقات که با 6 سبک تیمی و انفرادی(دو شوت، پنج شوت، دو شوت تیمی، کاباک، ماساهی و موگو) برگزار شد، ایران با 4 ورزشکار مرد و 2 ورزشکار زن به نام های نفیسه بختیاری، سعیده صادقی افجه، قدرت الله گراوند، احمد کاظمی، علی قورچیان و امیر حسن منصوری در شش سبک مدال آور بود.
پس از رقابتهای تنگاتنگ مدعیان قهرمانی در کمانگیری روی اسب جهان، کمانداران روی اسب کشورمان با کسب2 مدال نقره تیمی، 2 مدال برنز تیمی، 2 مدال نقره انفرادی و 2 مدال برنز انفرادی توسط احمد کاظمی و قدرت الله گراوند به نایب قهرمانی جهان رسیدند.
خاطر نشان می گردد این تیم با سرمربیگری محمد مهدی صفایی نیز به کاپ بهترین کمانگیر روی اسب این دوره از مسابقات دست یافت و تیم ملی کمانگیری روی اسب کشورمان که هر ساله لباس یک قومیت ایرانی را در مسابقات جهانی بر تن می نمایند، امسال با لباس کردی در این مسابقات شرکت کرد.
شایان ذکر است در این دوره از مسابقات تیم های لهستان و کره جنوبی به ترتیب مقام های اول و سوم را از آن خود کردند.

۱۵ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.