پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به مناسبت قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا
کمیته ملی المپیک کشورمان قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان را در مسابقات کاپ آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در مسابقات کاپ آسیا و راهیابی به مسابقات بین قاره ای را تبریک گفت.

در این پیام تبریک آمده است:  والیبال از جمله رشته هایی است که طی سالیان گذشته بارها پرچم کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده و پتانسیل موجود در ورزشکاران کلیه رده های سنی این رشته را به دنیا نشان داده است. موفقیتهای مکرر تیمهای ملی در رشته های گروهی همچون والیبال، بسکتبال و فوتبال  نوید این را می دهد که در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیتهای بزرگتر این رشته های تیمی در کنار رشته هایی انفرادی همچون کشتی، وزنه برداری و رزمی خواهیم بود.

والیبال با کسب این موفقیت ارزشمند در مسابقات کاپ آسیا، امید مسئولین و مردم را به موفقیت در بازیهای آسیایی اینچئون و حتی حضوری شایسته در المپیک 2016 را دو چندان کرد.  بی شک حمایت کمیته ملی المپیک در  کنار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان می تواند زمینه این راه سخت اما شدنی را فراهم سازد.

مجددا قهرمانی غیرتمندان والیبال ایران در مسابقات کاپ آسیا را به مسئولین محترم و مردم همیشه در صحنه کشورمان و همچنین وزارت ورزش و جوانان ،مجموعه عوامل فدراسیون، کادر فنی ،ملی پوشان و جامعه غیرتمند ورزشی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۲۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.