رقابتهای بین المللی جام دیمیتری کرکین – روسیه؛تیم ایران صاحب سه مدال طلا و برنز شد

رقابتهای بین المللی جام دیمیتری کرکین – روسیه؛تیم ایران صاحب سه مدال طلا و برنز شد
در پایان رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین که روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با حضور بیست تیم در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد، تیم ایران صاحب یک مدال طلا و دو مدال برنز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به قل از سایت فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابتها که از بامداد امروز(یکشنبه) در شهر یاکوتسک روسیه آغاز شده است، در وزن 74 کیلوگرم، مصطفی قیاسی دارنده مدال برنز جوانان جهان در دور اول با نتیجه 7 بر صفر حریف قزاق خود را شکست داد.وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 7 حریف تاجیکستانی را مغلوب کرد و در دور سوم نیز در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 کشتی گیر روس را پشت سر گذاشت.

قیاسی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف روس خود با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل حریف مغولستانی با نتیجه 2 بر 9 شکست خورد و پنجم شد.

بر این اساس، در همین وزن پیمان یاراحمدی دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن 66 کیلوگرم که در این رقابتها در یک وزن بالاتر به میدان رفته بود، در دور نخست و در یک کشتی زیبا و نفسگیر با نتیجه 4 بر 4 کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد اما در دور دوم مقابل حریف مغولستانی با نتیجه 2 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، یار احمدی از دور رقابتها کنار رفت.

این مسابقات امروز در وزن های 55 و 96 کیلوگرم نیز برگزار شد که تیم ایران در این اوزان نماینده ای نداشت.

دیروز در روز نخست این رقابتها علیرضا کریمی عضو تیم جوانان در رقابتهای جهانی بلغارستان در وزن 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و یونس سرمستی دارنده مدال طلای جوانان جهان و عبداله قمی دارنده مدال نقره جوانان جهان به مدال برنز دست یافتند. فرهاد جلائی در وزن 55 کیلوگرم، مرتضی عبداله پور در وزن 66 کیلوگرم از دور رقابتها کنار رفتند و خشایار دهستانی در وزن 120 کیلوگرم پنجم شد.
۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.