مسابقات اسنوکر تیمی قهرمانی جهان IBSF ،تیم ملی دونفره اسنوکر ایران راهی فینال شد

مسابقات اسنوکر تیمی قهرمانی جهان IBSF ،تیم ملی دونفره اسنوکر ایران راهی فینال شد
تیم ملی اسنوکر دو نفره کشورمان متشکل از امیر سرخوش و سهیل واحدی با پیروزی مقابل تیم اول ولز که درواقع مهد این رشته ورزشی در جهان محسوب می شود، راهی مرحله فینال شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدارسیون بولینگ و بیلیارد، تیم ملی اسنوکر ایران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم های حاضر در این دوره از رقابتها یعنی ولز متشکل از آلکس تاووبمن و دوانه جونز رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف قدرتمند بگذرد و جواز حضور در مرحله فینال را به دست آورد.
دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با رویارویی دو تیم پاکستان (محمد عاصف و محمد سجاد) و تیم دوم ایرلند (مایکل جاج و رابرت مورفی) برگزار شد و در نهایت نمایندگان کشور پاکستان موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسند و راهی مرحله فینال شوند.
بدین ترتیب تیم های ایرلند و ولز مشترکا به مقام سومی این دوره از مسابقات نایل شدند و تیم ملی اسنوکر کشورمان و تیم پاکستان به مرحله فینال راه پیدا کردند.
دیدار فینال این دوره از رقابت ها امروز  مورخ 14 مهر ماه راس ساعت 14:30 به وقت تهران با قضاوت علی فیض الهی، داور شایسته کشورمان در این دوره از رقابت ها برگزار خواهد شد.
گفتنی است سهیل واحدی در مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر شش توپ نیز مقابل کریستوف روبل از لهستان قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

 

۱۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.